معارفه «سعيد قائمی» به عنوان سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری بندرعباس



سعيد قائمی به عنوان سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری بندرعباس معارفه شد.

            

به گزارش صبح ساحل،  شهرداری بندرعباس مهدی نوبانی گفت :عمران ،شهرسازی و باز آفرينی از مهمترين و حساس‌ترين مسئوليت ها در شهرداری هاست و تغيير و تحولات بنيادين و اصولی در سايه فعاليت های عمرانی مداوم در شهر ها اتفاق می افتد.

نوبانی افزود : شهر بايد پويا، زنده و در مسير رشد و ترقی قرار بگيرد تا شور و نشاط شهری نهادينه و در سيما و منظر شهر مشخص باشد و اين امر با برنامه ريزی اصولی و استفاده از موقعيت ها و لحظات ميسر خواهد شد.

وی با اشاره به اهميت وجدان كاری و توجه به مسوليت های محوله عنوان كرد ميتوانم شتاب بيشتری در روند رشد شهر ايجاد كنيم و اين امر مستلزم همراهی و همكاری همه همكاران و شهروندان است .

در اين آيين از خدمات رضا پرويز سرپرست پيشين سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری بندرعباس تقدير و تكريم و طی حكمی سعيد قائمی به عنوان سرپرست جديد اين سازمان معرفي شد.

سعيد قائمی دارای مدرک تحصيلی كارشناسی ارشد مهندسی عمران (گرايش مديريت ساخت)می باشد و ٩سال سابقه اجرائی در شهرداری ،كارشناس عمران و شهرسازی منطقه يک،كارشناس بازرسی ،معاون و جانشين مديريت بازرسی ،مديريت بافت فرسوده و تاريخي از جمله سوابق مديريتی ايشان است.

       

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها