بسکتبال چهارجانبه یادواره شهید مدافع سلامت  

کانون نوین بر جام قهرمانی بوسه زد



مسابقات بسکتبال چهار جانبه جام یادواره  شهید مدافع سلامت دکتر علی شبان و پیشکسوت بسکتبال استان به همت هیات بسکتبال شهرستان بندرعباس درسالن فجر این شهربرگزار شد و با قهرمانی تیم کانون نوین به پایان رسید.
 
به گزارش صبح ساحل،  در این مسابقات چهار چهارجانبه  تیم اروند سورو ، پیشکسوتان بندرعباس ، کانون نوین و ستارگان پدیده  با هم به رقابت پرداختند و در پایان تیم کانون نوین عنوان قهرمانی را کسب کرد.  
در دیدار نخست جام شهید مدافع سلامت، تیم کانون نوین موفق شد دریک بازی نزدیک  با نتیجه ۴۴ بر ۴۱ تیم اروند سورو را شکست دهد. در دیدار دوم نیز تیم ستارگان پدیده در یک بازی برتر با نتیجه ۹۴ بر ۶۸  تیم پیشکسوتان را از پیش‌رو برداشت. بدین ترتیب دوتیم کانون نوبن و ستارگان پدیده برگزار کنندگان بازی فینال شناخته شدند. 
در دیدار فینال تیم کانون نوین موفق شد با نتیجه ۷۷ بر ۶۱  تیم ستارگان پدیده را شکست دهد و عنوان قهرمانی را از آن خود کند. در دیدار رده‌بندی نیز تیم  اروند سورو  با نتیجه ۷۲ بر ۶۰  تیم پیشکسوتان را شکست داد ودر مکان سوم ایستاد. درمراسم پایانی که باحضور خانواده شهید مدافع سلامت دکتر علی شبان ، مظفر خادمی معاون امور ورزشی اداره کل ورزش وجوانان استان ، امین ریئسی ریئس اداره ورزش وجوانان شهرستان بندرعباس ، غلامرضا سالاری ریئس هیات بسکتبال شهرستان میناب، سعید رضایی ریئس هیات بسکتبال شهرستان بندرعباس ، محمد مراد زاده ریئس کمیته داوران بسکتبال استان و چند نفر از پیشکسوتان وورزشکاران برگزار شد به تیم های برتر جام قهرمانی اهدا شد.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها