نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای نخستین بار وارد امارات شد



نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حالی برای نخستین بار وارد امارات شد که مسئله ایران یکی از موضوعات مورد نظر وی برای گفتگو با مقامات اماراتی است.

           
به گزارش صبح ساحل،  خبرگزاری رویترز به نقل از سخنگوی رژیم صهیونیستی ورود نفتالی بنت نخست وزیر این رژیم به امارات را تأیید کرد. نفتالی بنت با شیخ محمد بن زائد آل نهیان ولیعهد ابوظبی دیدار خواهد کرد. سفر بنت به امارات، سفر عالی‌ترین مقام صهیونیستی به امارات از زمان عادی سازی روابط ابوظبی با تل آویو در سال گذشته به شمار می‌رود.

بنت قبل از سفر گفت که روز دوشنبه با ولیعهد ابوظبی دیدار خواهد کرد تا راه‌های حمایت از همکاری‌ها و تقویت روابط اقتصادی را بررسی کند. وی قبل از این سفر گفت: امروز به امارات می‌روم، این اولین سفر من به امارات بعد از نخست وزیری است.

از آگوست ۲۰۲۰ امارات به همراه بحرین، سودان و مغرب روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی کردند. سفر نفتالی بنت از زاویه‌ای دیگر نیز قابل بررسی است. اخیراً شیخ طحنون بن زائد آل نهیان، مشاور امنیت ملی امارات عربی متحده به تهران سفر کرد. صهیونیست‌ها به روش‌های مختلف نارضایتی خود را از این سفر اعلام کردند و به نوعی از تقویت روابط ایران با کشورهای عربی حوزه خلیج فارس دچار هراس شدند. به نظر می‌رسد مسئله ایران یکی از موضوعات مورد بحث در دیدار بنت با مقامات اماراتی باشد.

      

منبع:مهر

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها