«سلمان ضربی»، مدیر عامل ایزوایکو شد



معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ایدرو برنامه ارتقای مستمر تخصصی و حرفه‌ای ایزوایکو به‌عنوان بزرگترین سازنده و تعمیرکننده انواع شناورها و سازه‌های دریایی کشور را به جد در دستور کار دارد.
به گزارش صبح ساحل، «محسن صالحی‌نیا»، رییس هیات عامل ایدرو در مراسم معارفه هیات مدیره مجتمع کشتی‌سازی و فراساحل ایران (ایزوایکو) اظهار داشت: ایزوایکو ظرفیت و سرمایه ملی و مزیتی منطقه‌ای است. رییس هیات عامل ایدرو افزود: در سیاست‌های وزارت صنعت در دولت مردمی، توجه مضاعفی به توانمندسازی و حمایت‌های کارشناسانه از صنعت دریایی و تولیدکنندگان این حوزه معطوف شده است.
وی همچنین نقش کلیدی ایزوایکو برای رفع نیازهای کشور در زمینه تعمیرات، نوسازی و ساخت انواع شناور به‌ویژه در شرایط تحریم‌های غیرقانونی سال‌های اخیر و نیز داخلی‌سازی سازه‌های دریایی موردنیاز صنایع انرژی کشور را شاخص توانمندی داخلی و ملی ارزیابی کرد و از اعضای جدید هیئت مدیره بزرگترین مجتمع کشتی‌سازی کشور خواست تا این مسیر را با شتاب و دقت بیش از پیش دنبال کنند.
در این نشست احکام هیات مدیره جدید ایزوایکو ابلاغ شد.
«سلمان ضربی» مدیرعامل جدید ایزوایکو دکترای صنایع دریایی از دانشگاه ملی کره جنوبی، مهندسی و کارشناسی ارشد مکانیک و کشتی‌سازی از دانشگاه صنعتی شریف دارد. وی علاوه بر حضور از دو دهه قبل در مجموعه ایزوایکو سوابقی چون مدیریت پروژه ساخت نخستین کشتی اقیانوس‌پیمای ایران و مدیریت پروژه ساخت بزرگترین نفتکش داخلی و مدیریت کشتی‌سازی صنایع دریایی ایران (صدرا) را نیز در کارنامه خود دارد
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها