رفع تصرف ۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع از زمین‌های دولتی هرمزگان



فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با تلاش و هوشیاری ماموران انتظامی استان ، ۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع از زمین های دولتی استان رفع تصرف شد.

 

به گزارش صبح ساحل، سردار غلامرضا جعفری اعلام کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی هرمزگان در راستای طرح عملیاتی مبارزه با جرایم اقتصادی با انجام اقدامات اطلاعاتی از اقدام به تصرف غیرقانونی زمین های ملی توسط فردی سودجو در یکی از روستاهای شهرستان بندرعباس مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با بررسی ها و انجام استعلام های صورت گرفته از نهادهای مربوط و بررسی های میدانی ماموران پلیس امنیت اقتصادی مشخص شد، زمین های ملی به میزان ۷ هزار و۵۰۰ متر مربع از سوی متهم به صورت غیرقانونی تصرف شده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به اینکه با هماهنگی مراجع قضایی این زمین ها رفع تصرف شد، اظهار کرد: کارشناسان، ارزش زمین های مورد نظر را ۶۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

سردار جعفری تصریح کرد: در رابطه با این پرونده سه نفر متهم دستگیر و پس از مواجه با اسناد و دلایل موجود به جرم ارتکابی اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان به عزم راسخ پلیس و دستگاه قضایی در برخورد با پدیده زمین خواری تاکید کرد و گفت: در همین راستا با تشکیل تیمی ویژه در پلیس امنیت اقتصادی استان برخورد با زمین خواری به صورت ویژه دنبال می‌شود.

وی بیان کرد: به طور حتم و با قاطعیت با سودجویانی که قصد تعدی و دست درازی به زمین های ملی و بیت المال را دارند، برخورد قانونی خواهیم کرد و برای تحقق این امر مهم از تمام توان خود استفاده می‌کنیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها