پایان دی ماه؛ آخرین مهلت بخشودگی دو برابری جرائم رانندگی



رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بحث بخشودگی دو برابری جرائم رانندگی تا پایان دی ۱۴۰۰ خواهد بود و دیگر تمدید نخواهد شد.

  
  
به گزارش صبح ساحل، سردار هادیانفر گفت: در این یک ماه باقی مانده تمام جرائم رانندگی به اصل بر می‌گردد و هموطنانمان می‌توانند از این فرصت برای پرداخت اصل جریمه استفاده کنند.
وی ادامه داد: رانندگان برای پرداخت جرائم رانندگی می‌توانند از درگاه‌های بانک‌های راهور ۱۱۰ و سامانه‌های مورد نظر نسبت به پرداخت جرائم خودرو اقدام کنند.
رئیس پلیس راهور ناجا در خصوص توقیف ۵۰۷ هزار موتورسیکلت و ۲۷۰ هزار خودرو در پارکینگ هم گفت: با درنظر گرفتن تسهیلات ویژه از جمله تقسیط جرائم و پرداخت اصل جریمه‌ها و همچنین عدم دریافت عوارض شهرداری‌ها برای ترخیص، در حال حاضر در پارکینگ‌ها ۳۰۰ هزار موتورسیکلت و ۱۴۰ هزار خودرو باقی مانده است که البته بسیاری از موتورسیکلت‌ها در سن فرسودگی و مستهلک است و مالکان این وسائل تمایلی برای ترخیص ندارند.
وی افزود: به هر صورت از مالکان وسایل نقلیه اعم از خودرو، موتورسیکلت می‌خواهیم که هرچه زودتر نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.
سردار هادیانفر ادامه داد: البته با توجه به مستهلک بودن و اسقاطی بودن تعداد بسیاری از وسایل نقلیه نیاز است قوه قضائیه در این زمینه ورود پیدا کند تا برای اسقاط آن اقدام شود.
 
 
منبع:صداوسیما
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها