تیک‌ تاک محبوب‌ ترین سایت ۲۰۲۱



تیک‌ تاک باسبقت از گوگل به عنوان پربازدیدترین سایت در سال ۲۰۲۱ معرفی شد.

    

به گزارش صبح ساحل، شبکه اجتماعی «تیک‌تاک» برای نخستین بار از فیس‌بوک و گوگل به‌عنوان محبوب‌ترین سایت‌های اینترنتی پیشی گرفت.

شرکت نرم‌افزاری کلودفلر (Cloudflare) که فعالیت‌های آنلاین را ردیابی می‌کند در تجزیه و تحلیل میزان ترافیک اینترنت در سال ۲۰۲۱ اعلام کرد که «تیک‌تاک» پربازدیدترین وبسایت و پر‌استفاده‌ترین پلتفرم رسانه‌های اجتماعی است.
 
شرکت چینی «بایت دنس» در سال ۲۰۱۶ تیک‌تاک را که بر پایه اشتراک ویدئو است، راه‌اندازی کرد.
 
این پلتفرم یک سال بعد با خرید اپلیکیشن رقیب یعنی Musical.ly مورد توجه قرار گرفت و محبوبیت آن در ایالات متحده در سال ۲۰۲۰ با برخی ویدئوهای جنجالی افزایش یافت.
 
طبق گفته کلودفلر گرچه ترافیک بازدید از تیک‌تاک به‌طور مرتب در حال رشد بود اما این شبکه اجتماعی بالاتر از رتبه هفت نرفته بود اما این رتبه در سال ۲۰۲۱ تغییر کرد.
 
کلودفلر تاکید کرد که «تیک تاک» در تاریخ ۱۷ فوریه ۲۰۲۱ برای نخستین بار توانست پرترافیک‌ترین سایت نام بگیرد. این پلتفرم در ماه مارس و مه نیز چند روز این رتبه را در اختیار داشت اما پس از ۱۰ اوت ۲۰۲۱ تیک‌تاک در اغلب روزها پیشتاز شد.
 
طبق این گزارش گوگل چندین بار در ماه‌های اکتبر و نوامبر پرترافیک‌ترین سایت بود اما در بیشتر روزهای این دو ماه از جمله روز شکرگزاری و جمعه سیاه (بلک‌فرایدی) تیک‌تاک محبوب‌تر بود.
 
بعد از تیک تاک، گوگل و فیس‌بوک در رتبه‌های دوم و سوم پربازدیدترین سایت‌ها قرار گرفتند. سایت‌های مایکروسافت، اپل، آمازون، نتفلیکس، یوتیوب، توییتر و واتس‌اپ رتبه‌های بعدی را در اختیار دارند.
 
تیک‌ تاک در حوزه رسانه‌های اجتماعی نیز در سال ۲۰۲۱ پیشتاز بود و بعد از این اپلیکیشن، فیس‌بوک، یوتیوب، توییتر و اینستاگرام قرار گرفته‌اند.
 
اسنپ‌چت، ردیت، پینترست، لینکدین و کورا نیز در رتبه‌های ششم تا دهم پربازدیدترین رسانه‌های اجتماعی در سال ۲۰۲۱ رده‌بندی شده‌اند.
 
منبع:عصر ایران
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها