نحوه بازیابی جیمیل



 اگر اخیرا از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کرده‌ باشید، ضربه کمتری به شما وارد خواهد‌شد و احتمال این‌که فشار خون‌شما بالا‌برود کمتر است.
 
گوگل ابزاری را برای دانلود داده‌های شما فراهم می‌کند که به آن takeout می‌گوید. شما می‌توانید تمام داده‌ها را از همه برنامه‌های گوگل خود یا از برخی از آنها، یا فقط از یک برنامه واحد مانند جیمیل دانلود‌کنید. از یک پسورد‌منیجر استفاده کنید : یک رکورد از رمز قدیمی‌خود را نگه‌دارید، یکی از راه‌هایی که گوگل هویت شما‌را در‌صورت گم‌کردن رمز عبور تایید می‌کند این‌است که از شما بخواهد رمز عبور قبلی خود‌را تایپ‌کنید. اگر مدتی از تغییر رمز عبور خود می‌گذرد، رمز عبور قدیمی خود را در جایی امن نگه‌دارید. اطلاعات شخصی و علاقه‌مندی خود را برای گوگل تعریف کنید: این ایده خوبی است که اطلاعات بازیابی را پیش‌از موعد در اختیار گوگل قرار دهید تا آنجا ‌که احساس راحتی دارید، تا اگر زمانی نیاز به تایید هویت خود داشتید، چند انتخاب داشته باشید. به صفحه گوگل خود بروید و‌ سپس روی امنیت در ستون چپ کلیک کنید. به روش‌هایی که می‌توانیم شمارا تایید کنیم بروید. آیا شماره‌تلفن بازیابی را ثبت کرده‌اید یا ایمیل باز‌یابی؟
اگر هیچ‌یک از این موارد را پر نکرده‌اید، ممکن‌است ایده خوبی‌باشد که حداقل یکی را پر کنید. اگر می‌خواهید واقعا مراقب باشید، ادامه دهید و اطلاعات دیگری که گوگل می‌خواهد را وارد کنید. یک حساب ایمیل بازیابی تنظیم کنید: حساب ایمیل بازیابی شما می‌تواند یک حساب جیمیل دیگر، یک حساب ایمیل سرویس دیگر باشد. اگر همه‌چیز شکست‌خورد، ممکن است گوگل از شما بپرسد که چه زمانی حساب را ایجاد‌کرده‌اید. شخصا نمی‌دانم اکثر حساب‌های جیمیل خود را کی راه‌اندازی کرده‌ام. اگر می‌خواهید بررسی کنید که چه زمانی جیمیل خود را شروع کرده‌اید، احتمالا ساده‌ترین راه این است که اولین میل‌های خود را پیدا کنید.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها