جزئیاتی از درگذشت یک مادر باردار در بندرعباس/ استاندار دستور پیگیری ویژه داد



روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان در پی درگذشت یک مادر باردار در بیمارستان خلیج فارس بندرعباس توضیحاتی ارائه کرد.

 

به گزارش صبح ساحل، در توضیحات روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان آمده است:

"ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده مرحومه به اطلاع می رساند، مرحومه "اعظم جوزانی" در زمان مراجعه به بیمارستان خلیج فارس طبق بررسی های به عمل آمده دارای بیماری زمینه ای از جمله فشار خون، دیابت و تیروئید بوده و سن وی نیز بالای ۴۰ سال بوده‌است و متاسفانه به نوعی یک مادر باردار با ریسک بالا تلقی می‌شدند.

پس از انجام عمل سزارین بر روی این بیمار، حال وی رو به وخامت می‌گذارد که تلاش‌های پزشکان و کادر درمانی بیمارستان برای نجات جان وی بی نتیجه مانده و این بیمار جان خود را از دست می‌دهند.

پس از فوت ایشان و با توجه به اهمیت موضوع، کمیته‌های تخصصی جهت بررسی و دلایل فوت تشکیل شده و در حال بررسی این موضوع می‌باشند که پس از حصول نتیجه، نتایج آن متعاقبا به اطلاع خانواده مرحومه و افکار عمومی رسانده خواهد شد و اگر قصوری از سوی عوامل بیمارستان به اثبات برسد، قطعاً با خاطیان برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت."

 

در پی انتشار کلیپ اظهارات برادر یک مادر جان باخته پس از زایمان در بیمارستان خلیج فارس بندرعباس؛ مهندس دوستی استاندار هرمزگان، روز گذشته به مدیرکل عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری دستور ویژه را جهت پیگیری و بررسی علل فوت این مادر صادر کرد.

دوستی ضمن تسلیت به خانواده آن مرحومه گفت: چنانچه قصوری از طرف پزشک یا کادر درمان بوده از طریق قانون با مقصران برخورد شود.

حبیب بهادری سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری هرمزگان نیز در این راستا گفت: علل جان باختن این مادر در دستور کار مجموعه بازرسی قرار گرفته و این موضوع بررسی و تا حصول نتیجه ادامه خواهد داشت.

غیرقابل انتشار: 1منتشر شده: 2
علی رضایی
۱۰ دی ۱۴۰۰
یکی از اقوام بنده هم حدود دو سال پیش در همین بیمارستان حین زایمان فوت شدند
مهدی
۱۰ دی ۱۴۰۰
مادر پر ریسک بوده و ivfانجام داده بود...
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها