مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان در پی وقوع بارش های شدید گفت؛

اکیپ های راهداری در آماده باش کامل قرار دارند



مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان از آماده‌باش کامل اکیپ های راهداری و ارزیابی مستمر محورهای مواصلاتی استان به منظور پیشگیری از مشکلات احتمالی بارندگی های پیش رو و ارائه خدمات مناسب به کاربران جاده ای خبر داد.

   

به گزارش صبح ساحل،  یوسف عابدینی با اشاره به هشدارهای سازمان هواشناسی در خصوص بارش های شدید باران طی روزهای آینده گفت: اقدامات لازم به منظور کنترل بحران احتمالی ناشی از سیلاب ها انجام شده است و تجهیزات و ماشین آلات راهداری در نقاط پر حادثه که احتمال انسداد مسیر در آنها وجود دارد مستقر هستند.

وی اضافه کرد: هم اکنون اکیپ‌های راهداری در حالت آماده باش صددرصدی قرار دارند و کلیه مسیرهای مواصلاتی استان از طریق مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، در حال رصد و بررسی مستمر می باشد.

عابدینی با اعلام اینکه در محورهای اصلی به جز محور جاسک به بشاگرد در شرق استان که به دلیل شدت بارش و سیلابی شدن مسیرها مسدود شده است افزود: همکاران ما در اسرع وقت در محل حاضر شده اند و در تلاش هستند، نسبت به رفع انسداد در این محور ها اقدام نمایند.

وی ابراز داشت : سایر محورهای مواصلاتی استان هم اکنون باز هستند و عبور و مرور وسایل نقلیه در این محورها برقرار است لذا از کلیه هم استانی ها و کاربران جاده‌ای درخواست می شود قبل از سفر اطلاعات لازم در خصوص وضعیت جاده ها را کسب کرده و حتی الامکان از ترددهای غیرضروری، خصوصاً در روزهای آینده که بارش های شدیدتری پیش‌بینی شده است خودداری نمایند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای از رانندگان محترم درخواست کرد، از عبور و مرور در مسیرهای آبرو و توقف در حاشیه پل ها و رودخانه های فصلی جداً خودداری نموده و بروز هرگونه مشکل در ارائه خدمات جاده‌ای و مشکلات ناشی از انسداد مسیرها را از طریق سامانه ۱۴۱ به همکاران ما منتقل نمایند تا در اسرع وقت نسبت به رفع آنها اقدام شود.

گفتنی است؛ طبق اعلام سازمان هواشناسی در روزهای آینده به ویژه یکشنبه و دوشنبه با تقویت سامانه بارشی در هرمزگان، وقوع رگبار باران، ریزش تگرگ و سیلابی شدن رودخانه های سطح استان محتمل می باشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها