به‌روزرسانی جدید تلگرام منتشر شد



اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که به روزرسانی جدید تلگرام با قابلیت‌های جدید زیادی برای اندروید و iOS منتشر شد.

به گزارش صبح ساحل، آخرین به روزرسانی سال ۲۰۲۱ پیام رسان تلگرام ویژگی‌ها و قابلیت‌های زیاد و متفاوتی را در اختیار کاربران قرار داده است، این نسخه دوازدهمین آپدیت تلگرام در سال ۲۰۲۱ بوده است. یکی از ویژگی‌های نسخه جدید تلگرام واکنش نشان دادن به پیام‌ها در چت گروه‌ها و کانال‌ها است، به طوری که این قابلیت به کاربران این اجازه را می‌دهد که به پیام‌های شخصی، پیام‌های موجود در گروه‌ها و پست‌های کانال‌ها با ایموجی واکنش نشان دهند. این قابلیت در گروه‌ها و کانال‌ها به صورت پیش فرض غیر فعال است و مدیر کانال می‌توان این ویژگی را برای دیگران فعال کند.

دیگر قابلیت جدید تلگرام در نسخه جدید به منظور جلوگیری از لو رفتن داستان یک فیلم در نظر گرفته شده است. به طوری که کاربران می‌توانند بخشی از پیام خود را به عنوان اسپویلر علامت‌گذاری کنند تا در چت و نوتیفیکیشن پنهان شود. البته فرد دریافت کننده می‌تواند در صورت تمایل با یک بار ضربه زدن روی بخش مخفی آن را مشاهده کنید.

تعداد زیادی از افراد در سراسر جهان از تلگرام نه تنها برای برقراری ارتباط با دوستان خود، بلکه برای چت کردن در گروه‌های عمومی و مشاهده محتوای کانال‌ها به هر زبانی استفاده می‌کنند. در این نسخه به روزرسانی شده تلگرام می‌توانید هر پیامی را به صورت مستقیم در اپلیکیشن به زبان دیگری ترجمه کنید. برای فعال کردن این قابلیت باید پس از مراجعه به منوی تنظیمات وارد بخش زبان شوید و گزینه Show Translate Button را فعال کنید. سپس با ضربه زدن روی پیام‌های غیر انگلیسی با گزینه دیگری با عنوان "Translate" (ترجمه) مواجه خواهید شد. لیست زبان‌های پشتیبانی شده توسط این ویژگی به سیستم عامل گوشی کاربران بستگی دارد.

علاوه بر این، افراد می‌توانند در نسخه جدید تلگرام برای هر کاربری که نام کاربری دارد یک کد QR بسازند، کدهای QR برای گروه‌ها، کانال‌ها و ربات‌ها نیز قابل استفاده است و افراد می‌توانند به راحتی گروه یا کانال مورد علاقه خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. در نهایت می‌توان به این موضوع اشاره کرد که بعضی میانبرهای جدید و آیکون‌های متحرک زیبا به نسخه جدید تلگرام اضافه شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها