فرماندار بندرعباس در مانور آماده باش مقابله با بحران شهرداری:

مردم اطمینان داشته باشند، همه دستگاه‌های اجرایی در بحران‌ها همراه آنان هستند



مانور آماده باش مقابله با بحران شهرداری بندرعباس با حضور فرماندار بندرعباس، شهردار، جمعی از اعضا شورای شهر، مسئولین بسیج، نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی ، هلال احمر، و سایر دستگاه‌های مرتبط برگزار شد.

به گزارش صبح ساحل، «عزیزالله کناری»، فرماندار شهرستان بندرعباس صبح امروز (۱۱ دی ماه) در این مانور ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده، افزود: پس از اعلام بارندگی، جلسات مختلفی در جهت مقابله با این بحران برگزار شد و تمامی دستگاه‌های اجرایی و مرتبط با این موضوع مکلف به همکاری شدند.

 کناری ادامه داد: این مانور یک پیام دارد و آن این هست که مردم بدانید که همه نهادها، دستگاه‌ها و شرکت‌ها در جهت حفظ سلامت و آرامش شما از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد. وی ضمن تقدیر از شهردار بندرعباس به دلیل پاکسازی به موقع شهر بخصوص خورها و معابر، اضافه کرد: امیدوارم بارش رحمت الهی شهروندان را دچار مشکل نکند و در صورت هر گونه مشکل شهروندان می‌توانند از طریق شماره تلفن ۱۳۷ اطلاع رسانی کنند.

فرماندار بندرعباس یادآور شد: مردم اطمینان داشته باشند که همه دستگاه‌های اجرایی در بحران ها همراه آنان هستند و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها