ممنوعیت تردد در بنادر غرب هرمزگان تا پایان هفته



معاون دریایی اداره بنادر و دریانوردی لنگه از ممنوعیت رفت و آمد در بنادر غرب استان به دلیل شرایط نامساعد جوی حاکم بر منطقه خبرداد و گفت: پیش بینی ها حاکی از این است که محدودیت‌ها تا پایان هفته جاری ادامه داشته باشد.

 

به گزارش صبح ساحل، خداداد پلاشی روز یکشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: بنادر گردشگری و مسافری غرب استان تا بهبود شرایط جوی تعطیل و هیچ گونه خدماتی در مناطق گردشگری ارائه نمی شود.

وی ادامه داد: تردد مسافر به جزایر شیدور، هندورابی، لاوان، ابوموسی، و مسیرهای منتهی به جزیره کیش تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

معاون دریایی اداره بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان همچنین به هموطنانی که قصد تجربه سفرهای دریایی و عزیمت به جزیره زیبا و مرجانی کیش را دارند توصیه کرد: قبل از اقدام به سفر از پایدار بودن شرایط جوی حاکم بر منطقه دریایی اطلاع یابند.

پلاشی پیش‌بینی‌ها کرد با توجه به وزش باد،ممنوعیت‌ و محدودیت در بنادر مسافری و گردشگری در غرب استان تا پایان هفته جاری ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه پایش هواشناسی دریایی  بطور مستمر در منطقه ادامه دارد بیان داشت: این امکان وجود دارد  برخی از بنادر غرب استان بنا به ضرورت و به شکل مقطعی آن هم جهت جابجایی مایحتاج  جزیره نشینان بازگشایی شود اما این شرایط بشکل غیر پایدار و محدود است.

معاون دریایی اداره بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان با اشاره به فاصله زیاد دریایی بین سرزمین اصلی و جزیرکیش از مسافران و گردشگران خواست بهره مندی از هوای مطلوب حاکم بر این جزیره را با اطلاع از شرایط مساعد دریایی در تقویم سیاحتی خود قرار دهند.

پلاشی در پایان با بیان اینکه پایش مستمر دریا با شناور ناجی و استعلام از هواشناسی دریایی تا بهبود وضعیت جوی ادامه دارد. توصیه کرد: صیادان نیز از دریاروی خودداری کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها