رئیس بنیاد مستضعفان خبرداد:

جبران بخشی از خسارات سه استان سیل‌زده با تامین لوازم خانگی و سیمان



رئیس بنیاد مستضعفان از تخصیص کمک ۱۵ میلیارد تومانی به استان‌های «فارس»، «سیستان و بلوچستان» و «هرمزگان»، به منظور جبران بخشی از خسارت وارده به لوازم خانگی منازل آسیب دیده از سیل خبر داد و بر تامین سیمان رایگان مورد نیاز برای بازسازی این مناطق توسط بنیاد مستضعفان تاکید کرد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایسنا، به دنبال وقوع سیل اخیر در ۳ استان جنوبی و شرقی کشور، رئیس بنیاد مستضعفان به منظور کمک به اهالی آسیب دیده این ۳ استان، دستوراتی را صادر کرد.

بر اساس این گزارش، سید پرویز فتاح در تماس های تلفنی جداگانه با استانداران استان های «فارس»، «سیستان و بلوچستان» و «هرمزگان» با تاکید بر کمک رسانی بنیاد مستضعفان برای جبران بخشی از خسارات وارده به مردم این استان ها، از اختصاص مبلغ ۱۵ میلیارد تومان به هریک از این استان ها به منظور جبران بخشی از خسارت وارده به لوازم خانگی آسیب دیده در جریان سیل اخیر این ۳ استان خبر داد.

در این تماس های تلفنی، فتاح بر تامین سیمان رایگان برای بازسازی مناطق آسیب دیده از سیل اخیر توسط بنیاد مستضعفان نیز تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مستضعفان بارش های اخیر در ۳ استان فارس، سیستان و بلوچستان و هرمزگان، موجب آب گرفتگی منازل برخی از روستاهای این استان ها و آسیب به بخشی از زیرساخت های مناطق سیل زده شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها