تنفس دو ساله بازپرداخت وام کشاورزان سیل زده هرمزگان تصویب شد



وزیر نیرواز تصویب تنفس دو ساله بازپرداخت وام کشاورزان سیل زده هرمزگان در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات خبر داد.
به گزارش صبح ساحل، «علی اکبر محرابیان»، وزیر نیرو در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استانداری هرمزگان و پس از بازدید از مناطق سیل زده،  گفت: با توجه به‌ خسارات سنگینی که سیل اخیر به‌ کشاورزان و باغداران وارد کرده مصوب می کنیم که تنفسی دوساله به وام گیرندگان داده شود و بانک ها موظف هستند دریافت اقساط تسهیلات اعطایی را به مدت دو سال به تعویق بیاندازند. 
محرابیان افزود: در بازدیدی که از مناطق سیل زده داشتیم متوجه شدیم که متاسفانه یخچال، کولر و لوازم ضروری زندگی بسیاری از خانواده ها در سیل نابود شده، لذا در اسرع وقت لوازم خانگی ضروری به صورت رایگان به این دسته از خانوارها اهدا شود.  وی همچنین دستور تسریع در روند ارسال غذای گرم به مناطق سیل زده را دارد.  
گفتنی است که  در اثر این سیل و آب‌گرفتگی به وجود آمده، اراضی کشاورزی خسارت قابل توجهی را شاهد بودند و تقریبا 4700 هکتار از اراضی کشاورزی دچار خسارت شدند، همچنین زیرساخت‌های منطقه به صورت جدی دچار آسیب و خسارت شده است.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها