فرماندار شهرستان:

برخورداري ۵۸ درصدي بندرعباس از زیرساخت گاز شهری/۵۰ هزار فقره تسهیلات برای شهروندان در گازکشي در نظر گرفته شده است



فرماندار بندرعباس گفت: در حالی که بیش از ۵۸ درصد شهر بندرعباس دارای زیرساخت‌هایی گاز لوله کشی شهری است اما مردم همچنان دنبال سیلندر گاز هستند.

به گزارش صبح ساحل، «عزیزالله کناری»،فرماندار بندرعباس با بیان اینکه باید به دنبال راهکاری برای استقبال بیشتر مردم در استفاده از گاز لوله کشی شهری باشیم، افزود: از ۱۰۰ هزار واحد مسکونی که زیرساخت گاز لوله کشی دارند تنها تاکنون ۵ هزار واحد از گاز لوله کشی شهری استفاده می‌کنند. وی با اشاره به اینکه ۵۰ هزار فقره تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی برای شهروندان در این زمینه در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: از این میزان تسهیلات تاکنون تنها ۳۴۰  امتیاز استفاده شده است.

فرماندار بندرعباس خطاب به مجریان گاز لوله کشی شهری گفت: رقابتی در بین شما مجریان نمی بینم در حالی که فعالیت بیشتر شما منجر به ایجاد اشتغال بیشتر و جذب جوانان جویای کار خواهد شد و میزان درخواست انشعاب گاز شهری نیز افزایش خواهد یافت. کناری, وجود ۳۰۰ واحد نانوایی در محدوده دارای زیرساخت گاز شهری برای استفاده از  گاز لوله کشی را ضروری برشمرد و تصریح کرد: تنها ۲۷ واحد از این میزان از گاز شهری استفاده می‌کنند که باید مابقی نیز هرچه سریعتر شرایط استفاده از گاز شهری را برای خود مهیا کنند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود ایجاد شرایط مناسب برای ترغیب شهروندان به استفاده از گاز لوله کشی شهری اشاره و یادآور شد: تبلیغات مناسبی از سوی مجریان در سطح شهر انجام نشده و نیاز به تبلیغات بیشتر از ضروریات در انجام این موضوع است.

فرماندار بندرعباس ، انجام کار با کیفیت، سرعت انجام کار، برخورد خوب با مشتریان، نرخ مناسب و بازاریابی را از نکات مهم در انجام این کار از سوی آنان برشمرد و افزود: باید موج مثبتی در بازاریابی ایجاد و شهروندان را بیشتر به استفاده از این ظرفیت مناسب ترغیب کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها