سقف پرداخت‌های پایا افزایش یافت



  به گزارش صبح ساحل، بر اساس مصوبه بانک مرکزی سقف مبلغ دستور پرداخت پایا از 500 میلیون ریال به یک میلیارد ریال در هر دستور پرداخت افزایش یافت.

سقف پرداخت‌های پایا به 100 میلیون تومان افزایش یافت

  

بر اساس ابلاغ مصوبه بانک مرکزی که از سوی اداره نظام‌های پرداخت این بانک صورت گرفت، طبق مصوبات جلسه شماره 202 مورخ 20 آذر 1400 کمیسیون پولی و بانکی در راستای اجرای دقیق‌تر رسالت سامانه ساتنا در انتقال وجوه کلان و همچنین مدیریت حجم دستور پرداخت‌های سامانه مزبور از روز شنبه 25 دی 1400 تغییراتی به شرح ذیل در سامانه‌های ساتنا و پایا اعمال خواهد شد.

کف مبلغ دستور پرداخت‌های بین مشتری (C2C) ساتنا از 150 میلیون ریال به 500 میلیون ریال افزایش خواهد یافت. سقف مبلغ دستور پرداخت‌های پایا از 500 میلیون ریال، یک میلیارد ریال به ازای هر دستور پرداخت افزایش خواهد یافت.

در خصوص چرخه‌های تسویه پایا در روزهای عادی غیرتعطیل رسمی چرخه جدیدی در ساعت 17:45 جهت تسویه دستور پرداخت‌های غیرشاپرکی افزوده خواهد شد.

لازم به ذکر است دستور پرداخت‌های ساتنا و پایا با مبدأ و مقصد بانک مرکزی و دستور پرداخت‌های مربوط به تسویه وجوه پرداخت‌یاران از شمول محدودیت‌های مبلغی ذکرشده مستثنا می‌باشند. بدیهی است در صورت عدم رعایت کنترل‌های برشمرده، وجه التزام سامانه‌های ساتنا و پایا اعمال خواهد شد.

مقتضی است دستور فرمایید ضمن اطلاع‌رسانی مناسب به متشریان شبکه بانکی تغییرات لازم در سامانه‌های آن بانک صورت پذیرد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها