بیش از 6 هزارمتر مربع از اراضی دولتی قشم رفع تصرف شد



مسوول یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم گفت: ۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع از اراضی ملی و دولتی قشم به ارزش ۱۳۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال رفع تصرف شد.

به گزارش صبح ساحل، «مصطفی مازندرانی»، مسوول یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم گفت: سه قطعه از اراضی خالصه  روستای جمال آباد (تورگان) جزیره قشم بدون اخذ مجوز و به صورت غیرمجاز مورد بهره‌برداری قرار گرفته بود. وی ادامه داد: این یگان برای حفظ اراضی ملی و دولتی و پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز به طور جدی و با حساسیت ویژه آن را دنبال می کند.

مسوول یگان حفاظت از اراضی ملی سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: رفع تصرف اراضی مذکور با تخریب پی سنگی پس از طی روند قانونی و انجام استعلامات مورد نیاز از مراجع ذیربط و رسیدگی کامل حقوقی و قضایی به پرونده به مرحله اجرا درآمده است. وی اظهار کرد: یگان حفاظت از اراضی ملی همراه با نمایندگانی از دادسرای عمومی و انقلاب، اداره کل حراست، مدیریت بازرسی، نظارت و پاسخگویی به شکایات و با همکاری پلیس اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان قشم نسبت به رفع تصرف و اعاده وضع سابق این اراضی اقدام کردند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها