فرماندار بندرعباس:

ضرورت بازسازی راه‌های روستایی/ قبل از بارندگی‌های پیش رو باید نقاط مشکل دار بارندگی‌های گذشته اصلاح شود



فرماندار بندرعباس با اشاره به بارندگی‌های پیش‌رو، گفت: باید تا پیش از شروع این بارندگی‌های همه نقاط مشکل دار در بارندگی‌های گذشته اصلاح شود.
به گزارش صبح ساحل، «عزیزالله کناری»، فرماندار بندرعباس در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان ضمن تقدیر از مسئولین دستگاه‌های مرتبط در پی تلاش برای مدیریت بحران در بارندگی‌های گذشته، گفت: با توجه به تجربیات گذشته و شناسایی نقاط مشکل دار، نباید در بارندگی های پیش رو شهروندان دچار آسیب شوند. وی با تاکید بر بازسازی راه‌های روستایی و تامین مایحتاج مورد نیاز قبل از بارندگی‌ها خاطرنشان کرد: بخشداران و دهیاران نسبت به شناسایی نیازهای بخش‌ها و روستاها اقدام و در جهت تأمین این نیازها با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط اقدام نمایند.
فرماندار بندرعباس تامین سوخت، مواد غذایی و آرد را از مهم‌ترین نیازهای روستاها برشمرد و گفت: باید با پیش بینی به موقع و تامین همه نیازها از بروز هرگونه بحران در بخش ها و روستاها جلوگیری کرد.  کناری ضمن تقدیر از مجموعه شهرداری بندرعباس در طی بارندگی های گذشته و اقدام و تلاش به موقع در جهت مدیریت بحران، یادآور شد: قطعا در صورت کوچکترین سهل انگاری خسارت‌های جبران ناپذیری به مردم وارد می‌شد که با مدیریت و همکاری خوب همه دستگاههای مرتبط میزان خسارت ها به میزان قابل توجهی کاهش یافت.
وی ضمن تاکید بر فاصله گرفتن از بستر رودخانه ها، نقاط حادثه خیز و آمادگی کامل روستاییان برای بارش‌های جدید، تعامل و همکاری آنان با مسئولین و دستگاه‌های امداد رسان را نیاز اصلی و مهم در مدیریت کردن بارندگی های پیش رو برشمرد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها