آغاز به کار مرکز پاسخگویی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان



مرکز پیشخوان پاسخگویی سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت هرمزگان روز چهارشنبه طی آیینی با حضور علی رسولیان‌ معاون وزیر صمت و جمعی دیگر از مسوولان ملی و استانی آغار به کار کرد.

 

به گزارش صبح ساحل، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی ایران در حاشیه راه اندازی این مرکز گفت: یکی از سیاست‌های جدی دولت سیزدهم پاسخگو بودن در برابر مردم است که همزمان با سفرهای ریاست جمهوری، بخش‌های مختلف دستگاه های اجرایی به عنوان نماینده تام الاختیار در سازمان‌ها حضور پیدا کرده و به همراه مدیران بازرسی و رسیدگی به شکایات و مدیران استانی درخواست‌های مردم را پیگیری می نمایند.
 علی رسولیان افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت،  سامانه ۱۲۴ را به عنوان یک سامانه پاسخگو بصورت شبانه روز درنظر گرفته است.
وی بیان داشت: مراکز پاسخگویی در سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها ایجاد شده است که تمامی مطالبات و درخواست‌های مردم در این سامانه ثبت شده و نمایندگان وزیر در این مراکز همزمان با سفر رییس جمهور حضور پیدا می کنند.
رسولیان، هرمزگان را بعنوان یک استان مهم در بخش‌های مختلف معدنی و شیمیایی دانست و اظهارداشت: این استان می تواند در بخش‌های مختلف توسعه قابل توجهی داشته باشد.
وی در پایان هدف از راه اندازی سامانه پاسخگویی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان را تسهیل و دسترسی ذینفعان به خدمات وزارت صمت در اجرای دستور ریاست جمهوری مبنی بر پاسخگویی شایسته دستگاه های اجرایی به مردم و تکریم ارباب رجوع و جلوگیری از تضییع حقوق شهروندی برشمرد.

طبق اعلام معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استانداری هرمزگان ، رییس جمهور به همراه جمعی از معاونان و وزرا روز پنجشنبه به هرمزگان سفر می کند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها