رئیسی:

فقر و بیکاری در هرمزگان معنا ندارد


نویسنده: صبح ساحل

آیت الله رئیسی رئیس جمهور در بدو ورود به فرودگاه در میان استقبال مسئولان ارشد استانی گفت: شکل گرفتن این استان همراه با مقاومت مردم این استان در مقابل متجاوزان بوده است. تاریخ این استان با شجاعت و مقاومت مردم ثبت شده است.

        

به گزارش صبح ساحل، رئیس جمهور با بیان اینکه هیئت هایی از قبل با حضور در استان هرمزگان بررسی مسائل را انجام داده اند، افزود: هیئت هایی فرستاده شده بود تا مسائل را بررسی کنند؛ نیازهای اصلی استان شناسایی شده است.


وی اضافه کرد: استان هرمزگان استانی است تجاری، کشاورزی و صنعتی که زمینه های خیلی خوب پیشرفت در هرمزگان و بندرعباس وجود دارد.
 با این ظرفیت های ارزشمندی که در استان وجود دارد فقر بیکاری در این استان معنا ندارد.

رئیسی گفت: می‌توان اقتصاد دریا، اقتصاد گردشگری، اقتصاد صنعت و معدن فعال شود تا ما شاهد فقر و بیکاری در این استان نباشیم.
رئیس جمهوری افزود: امنیت خوب این استان؛ خلیج فارس را امن کرده است و از نیروهای مسلح این استان برای تضمین این امنیت متشکرم.

رئیس جمهوری با بیان اینکه در پرتو این امنیت می توان هرنوع سرمایه‌گذاری را در این استان تضمین کرد؛ گفت: با سرمایه‌گذاری ارزشمندی که در این استان اتفاق بیفتد خیلی از توسعه یافتگی ها شکل خواهد گرفت. برنامه ریزی هایی در جهت توسعه یافتن این استان در بخش های مختلف انجام شده است.ان‌شالله بتوانیم گام های موثری را برای پیشرفت این استان برداریم و فعالان اقتصادی و مردم تغییرات را احساس کنند.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها