دستگیری فروشنده کلاهبردار پیش‌فروش خودرو



با هوشیاری و تلاش همه جانبه کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان هرمزگان، یک متهم متواری با ۱۳ فقره کلاهبرداری شناسایی و دستگیر شد.

 

به گزارش صبح ساحل، فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشریح جزئیات این خبر، بیان کرد: در پی مراجعه و اعلام شکایت تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی مبنی بر کلاهبرداری از آنان، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کارآگاهان عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار غلامرضا جعفری افزود: با بررسی های دقیق صورت گرفته از شاکیان مشخص شد متهم به بهانه پیش فروش خودرو یک شرکت خودرویی با راه اندازی یک نمایشگاه واقع در یکی از محلات بندرعباس مقادیر قابل توجهی وجه نقد از مراجعین دریافت و پس از مدتی بدون انجام تعهدات تلفن همراه خود را خاموش کرده و از سال ۹۴ تا کنون متواری شده است.

وی اظهار کرد: با یک سال رصد اطلاعاتی و اقدامات گسترده فنی و بهره گیری از شیوه های پلیسی با توجه به اینکه متهم در زمان های کوتاه اقدام به جابه جایی منزل و محل سکونت خود می کرد، نهایتا محل اختفاء و مخفیگاه وی، در استان تهران شناسایی و اکیپی از مامورین عملیات ویژه با اخذ نیابت قضائی به استان تهران اعزام شدند.

این مقام انتظامی استان خاطرنشان کرد: با تعقیب و مراقبت های شبانه روزی و تلاش بی وقفه سه روزه نهایتاً محل دقیق اختفاء متهم شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی استان هرمزگان انتقال که در تحقیقات فنی و پلیسی انجام شده صراحتا به ۱۳ فقره به مبلغ ۴۰ میلیارد ریال کلاهبرداری از شاکیان اعتراف کرد که تاکنون ۲۴ نفر از مال باختگان در مواجهه حضوری متهم را شناسایی کرده اند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان کرد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها