قدردانی نماینده تام‌الاختیار وزیر اقتصاد از اداره کل امور مالیاتی هرمزگان در تامین درآمدهای مالیاتی استان



معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: میزهای ارتباطات مردمی در راستای دستور رئیس جمهور و تسهیل دسترسی به مسئوولین و خدمات وزارت خانه و پاسخگویی شایسته و سریع تر  به مردم همزمان با سفرهای استانی ریاست جمهوری و وزرا به  استان های استقرار می یابند.
 
به گزارش صبح ساحل، دکتر سلمانی افزود: در همین راستا و در چهارمین سفر استانی ریاست جمهوری و وزیر اقتصاد میز ارتباطات مردمی این وزارت خانه برای مردم هرمزگان نیز در اداره کل امور اقتصادی و دارایی در روزهای ۲۲و ۲۳ دی ماه با حضور مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان، مدیران بانک ها، نمایندگان دفاتر بیمه و سایر زیر مجموعه استقرار یافت.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی با اشاره به اینکه مردم هرمزگان مردمانی نجیب و با اصالت هستند که این امر می طلبد در راستای توجه به معیشت آنان اقدام گردد،اظهار داشت: در نشست وزیر اقتصاد و استاندار هرمزگان مقرر شد که صدور مجوزهای کسب و کار تسهیل گردد تا شاهد رونق اقتصادی هرمزگان باشیم زیرا این امر معیشت مردم این استان را نیز بدنبال دارد.
وی افزود: در نشست وزیر اقتصاد و استاندار نیز مقرر شد در خصوص مازاد درآمد مالیاتی هرمزگان در جلسه هیئت دولت مطرح و تصمیم گیری شود.
نماینده تام الاختیار وزیر اقتصاد همچنین از عملکرد مردم هرمزگان و اداره کل امور مالیاتی هرمزگان در راستای تسلیم اظهارنامه‌های مالیاتی و تامین درآمدهای استان قدر دانی کرد.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها