طرح ضربتی برخورد باناوگان حمل ونقل مسافری وسرویس ادارات درهرمزگان



رئیس پلیس راه هرمزگان از اجرای طرح ضربتی برخورد با ناوگان حمل و نقل مسافری و سرویس ادارات با عنوان طرح آذرخش در استان خبرداد.

       

به گزارش صبح ساحل، مهدی نیکبخت گفت: برابر بررسی های انجام شده از وضعیت تردد رانندگان حمل و نقل مسافر بویژه سرویس ادارات به حاشیه شهر، تخلفاتی مشهود بوده که با هدف ساماندهی و ایجاد انضباط ترافیکی، طرح ضربتی برخورد با ناوگان حمل و نقل مسافری و سرویس ادارات به مدت سه روز در مبادی خروجی بندرعباس اجرا شد.

وی افزود: با توجه به آمار بالای تردد این خودروها از مرکز شهرستان بندرعباس به اطراف شهر و بلعکس با توجه به شیفت بندی شرکت ها در ساعاتی خاص، با اعزام تیم های مضاعف و همچنین تیم های عملیات ویژه در محورهای مواصلاتی اسکله و خروجی شهر این طرح اجرا شد.

این مسئول انتظامی اظهارداشت: در اجرای این طرح تعداد ۵۹۵ خودرو عمدتاً مینی بوس و اتوبوس کنترل که از این تعداد ۱۹۶ راننده دارای تخلف اعمال قانون شده و تعداد ۱۹ دفترچه ثبت ساعت به دلایل مختلفی از جمله عدم ثبت ساعت، در اختیار گذاشتن دفترچه به افراد غیر، اتمام تاریخ دفترچه از رانندگان اخذ همچنین تعداد ۱۳۵ راننده فاقد دفترچه شناسایی که برای سیر مراحل قانونی و تعیین تکلیف شرکت مربوطه به قرارگاه پلیس راه استان انتقال شدند.

رئیس پلیس راه استان هرمزگان با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل مسافربری با توجه به جابجایی مسافر از حساس ترین ناوگان در جاده های کشور بوده و حساسیت پلیس راه بر روی رانندگان این ناوگان در همه ساعات شبانه روز به صورت ویژه است به عموم رانندگان بویژه رانندگان حمل و نقل عمومی توصیه کرد ضمن احترام به قانون و رعایت دقیق قوانین راهنمایی و رانندگی، در حفظ جان شهروندان و مسافران توجه و جدیت لازم داشته باشند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها