مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان:

کارگروه ملی رسیدگی به رفع محرومیت بشاگرد راه‌اندازی می‌شود



مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان گفت: کارگروه ملی برای رسیدگی به رفع محرومیت شهرستان بشاگرد راه اندازی می‌شود.

به گزارش صبح ساحل، به نقل از مهر، «نرگس غلامپور»، مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کارگروه ملی برای رفع محرومیت از شهرستان بشاگرد تشکیل می‌شود، گفت: پیشنهاد راه اندازی این کارگروه در سفر معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور به شهرستان بشاگرد مطرح و مورد موافقت قرار گرفت. وی افزود: در این سفر معاون رئیس جمهور از بخش ها و روستاهای مختلف بشاگرد بازدید و زیر ساخت های موجود و همچنین پتانسیل ها و ظرفیت های این شهرستان را مورد بازدید و بررسی قرار داد.

غلامپور گفت: با همراهی معاون رئیس جمهور در این سفر، توامان کمبودها و محرومیت در کنار ظرفیت های این شهرستان را معرفی کردیم و همچنین گزارش های آماری و تحلیلی در خصوص وضعیت شهرستان در چند دهه اخیر ارائه شد. مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان خاطر نشان کرد: پس از سفر در جلسه شورای اداری با حضور ریاست جمهور پیشنهاد تشکیل کارگروه ملی رفع محرومیت شهرستان بشاگرد مطرح و مورد موافقت و تصویب قرار گرفت.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان یادآور شد: با توجه به حجم بالای نیازهای زیرساختی در شهرستان بشاگرد و همچنین پراکندگی جمعیت و شرایط خاص کوهستانی و جغرافیایی در این منطقه، رسیدگی به شهرستان کمتر توسعه یافته بشاگرد و ایجاد تحول اساسی در این منطقه نیازمند یک عزم ملی است.‌ وی اظهار امیدواری کرد: با پیگیری های دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری و همچنین حمایت و پشتیبانی استاندار هرمزگان هر چه زودتر این کارگروه راه اندازی و شروع بکار کند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها