امروز، آخرین مهلت ثبت‌نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد



سخنگوی سازمان سنجش گفت: دانشجویان شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد تا پایان امروز فرصت دارند به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

به گزارش صبح ساحل، «زرین آمیزی»، سخنگوی سازمان سنجش گفت: گزینش نهایی در هر یک از کدرشته محل‌های تحصیلی اعلام شده، مطابق شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه‌های راهنمای شماره ۱ و ۲ آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ انجام خواهد شد.

آن دسته از متقاضیانی که اسامی آنها به عنوان پذیرفته شده نهایی در یکی از کدرشته محل‌های تحصیلی بورسیه و یا دارای شرایط خاص اعلام شده است، حق انتخاب کدرشته محل‌های مندرج در این اطلاعیه را ندارند.

پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ در صورت تمایل می‌توانند در این مرحله از پذیرش شرکت کنند. در صورت قبولی در این مرحله، قبولی قبلی آنان لغو و با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد و باید در رشته قبولی جدید ثبت نام و ادامه تحصیل کنند لذا متقاضیان در این خصوص دقت لازم را به عمل آورند.

نیمسال پذیرش دانشجو در هر یک از کدرشته محل‌های مندرج در این اطلاعیه با توجه به امکانات و نظر دانشگاه یا مؤسسه محل قبولی، در اولین نیمسال تحصیلی ممکن خواهد بود.

در آن دسته از کدرشته‌های امتحانی که ظرفیت اعلام شده جدید بیش از یک محل تحصیل باشد، متقاضیان در صورت تمایل می‌توانند تمامی کدرشته محل‌های مورد علاقه خود را به ترتیب اولویت، انتخاب کنند.

به گفته زرین آمیزی، هر متقاضی منحصراً مجاز به انتخاب کدرشته تحصیلی خواهد بود که در آزمون مجموعه امتحانی مربوطه شرکت و مجاز به انتخاب رشته بوده است. فهرست کدضریب‌های مجاز هر متقاضی در سامانه انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت برای وی نمایش داده خواهد شد.

کدرشته محل‌های مربوط به مجموعه‌های امتحانی دارای آزمون عملی و تشریحی این اطلاعیه را منحصراً متقاضیانی که قبلاً در آزمون‌های عملی و تشریحی شرکت کرده‌اند می‌توانند انتخاب کنند.

آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ در ۱۳۱ کدرشته کدامتحانی در روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ( به ترتیب ۶، ۷ و ۸ مرداد) برگزار شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها