علت مفقود شدن ۲ کودک ریگانی در دست بررسی است



مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان گفت: در منطقه‌ای که دو کودک ریگانی مفقود شدند بارندگی نداشتیم و علت مفقود شدن این ۲ کودک در دست بررسی است.

   

به گزارش صبح ساحل، مجید سعیدی با اشاره به مفقود شدن دو کودک در شرق استان کرمان و در شهرستان ریگان اظهار داشت: در منطقه‌ای که این کودکان مفقود شدند اصلاً بارندگی وجود نداشته است.

وی با بیان اینکه علت مفقود شدن این کودکان در دست بررسی است گفت: در مناطق بالادست و در ارتفاعات ریگان بارندگی داشتیم اما در منطقه‌ای که این دو کودک مفقود شدند حتی بارندگی هم وجود نداشته است.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان با اشاره به اینکه به هیچ عنوان در این منطقه سیلاب هم نداشتیم اما جاری شدن روان آب‌ها وجود داشته که طبیعی است افزود: علت مفقود شدن این دو کودک در حال حاضر هنوز به طور دقیق مشخص نبوده و در دست بررسی است.

امین باقری فرماندار ریگان از بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب در مناطق کوهستانی این شهرستان و مفقود شدن دو کودک خبر داد و اظهار داشت: تلاش امدادگران برای یافتن آنان جریان دارد.

وی با اشاره به جاری شدن سیلاب، مسدود شدن راه 45 روستا، قطع برق 30 روستا و تلف شدن دام‌ها در این شهرستان گفت: تمامی روستاهای مناطق کوهستانی ریگان هم اکنون در محاصره سیلاب قرار دارند و هر لحظه بر شدت و سرعت سیلاب در این شهرستان افزوده می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها