امام جمعه قشم:

ضرورت ساخت پل خلیج فارس مورد قبول رییس جمهور قرار گرفت/ مردم برای کمک به سیل زدگان هرمزگان بشتابند



امام جمعه قشم گفت: ضرورت ساخت پل خلیج فارس و رفع محرومیت آب جزیره قشم در دیدار با رییس جمهور مطرح و مورد قبول وی واقع شد.

به گزارش صبح ساحل، «حجت الاسلام غلامرضا حاجبی»،امام جمعه قشم در خطبه‌های این هفته نمازجمعه قشم ضمن تقدیر از سفر رییس جمهور، گفت: این سفر دارای برکات بسیاری به ویژه در حوزه اقتصاد بود که نباید مصوبات آن مورد غفلت قرار بگیرد. حاجبی ادامه داد: پیگیری جدی مصوبات سفر رییس جمهور می‌تواند باعث تحقق آرزوی مردم قشم شود. وی با اشاره به بارندگی‌های هفته گذشته در استان هرمزگان اظهار کرد: استاندار انقلابی در بحث سیل با حضور جهادی خود باعث مدیریت بهتر این مساله شد.

امام جمعه قشم افزود: برخی افراد که قصد تخریب نیروهای انقلابی و بومی استان هرمزگان و به ویژه در منطقه قشم را دارند باید کنار گذاشته شوند. وی ادامه داد: کسانی نیز که این تخریب‌ها را می‌شنوند نباید به آن ترتیب اثر دهند و بلکه از نیروهای انقلابی و متخصص استان بیشتر در رئوس امور استفاد ه کنند.

حاجبی همچنین با اشاره به بارندگی‌ها و وقوع سیل در استان هرمزگان گفت: مردم برای کمک به سیل زدگان استان بشتابند. وی در پایان با اشاره به نقش آفرینی شبکه بهداشت و کادر درمان شهرستان قشم تصریح کرد: افرادی هستند که با  انجام برخی شیطنت‌ها قصد دارند آب را گل آلود کنند و از آن ماهی بگیرند.

امام جمعه قشم افزود: این افراد بدانند که جان مردم بازیچه سیاست‌بازی نیست و از این امر اجتناب کنند. وی ادامه داد: البته وضعیت درمانی شهرستان قشم نیز باید ارتقا یابد و مردم این جزیره حق دارند که از امکانات بهتری در بحث درمانی بهره‌مند شوند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها