برای نخستین بار برگزار شد 

کلاس داوری درجه سه فوتبال در بخش مهران شهر لمزان 



به درخواست هیات فوتبال شهرستان بندرلنگه یک دوره کلاس داوری درجه سه فوتبال در بخش مهران شهر لمزان برگزار شد.
به گزارش صبح ساحل،  عارف محمدی رئیس کمیته داوران بخش مهران و مدیر این کلاس گفت : برای نخستین بار کلاس داوری درجه سه فوتبال در بخش مهران شهر لمزان با حضور  ۳۰ نفر از آقایان و بانوان علاقمند به داوری برگزار شد. وی بیان داشت: بخش مهران با توجه به علاقمندانی که دارد نیاز به برگزاری این کلاس داشت و جا دارد از همه کسانی که تلاش کردند این دوره داوری برای نخستین بار در بخش مهران برگزار شود تشکر کنم ، به خصوص یوسف رحیم پور رئیس  و عبدالله رحیمی نایب رئیس هیات فوتبال بخش مهران که با فراهم کردن امکانات و هزینه ها  این کلاس باعث شدند تا این دوره داوری رسمی زیر نظر فدراسيون فوتبال برگزار شود.
عارف محمدی رئیس کمیته داوران بخش مهران اظهار داشت: نزدیک به دو ماه است که حکم مسوولیت کمیته داوران بخش مهران را گرفته ام و تمام تلاش خود را در برگزاری این کلاس کردم و خدا را شکر که توانستیم این کلاس را برگزار کنیم. وی گفت: پیش از این بیشتر  مسابقات بخش مهران با قضاوت داوران غیر رسمی و داوران تجربی برگزار می شود اما از این به بعد مسابقات بخش با قضاوت داوران رسمی فدراسیون فوتبال انجام خواهد شد.
رئیس کمیته داوران بخش مهران اظهار داشت: تدریس این کلاس چهار روزه بر عهده عبدالمجید معماری مدرس رسمی فدراسیون فوتبال و علیرضا صفا مدرس رسمی آمادگی جسمانی بود که جا دارد از هیات فوتبال استان،  کمیته داوران،  اداره ورزش وجوانان شهرستان بندرلنگه و نمایندگی اداره ورزش وجوانان بخش مهران و همچنین رئیس هیات فوتبال شهرستان بندرلنگه ، شهردار لمزان،  اعضای شورای بخش مهران بابت حمایت های که داشتند تشکر کنم.
عارف محمدی در پایان گفت: مراسم اختتامیه این کلاس داوری با حضور قاسم رنجبریان ریئس هیات فوتبال هرمزگان،  اورنگی رئیس هیات فوتبال شهرستان بندرلنگه، جعفر متعقی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرلنگه، محمود رئیسی، رئیس کمیته داوران استان هرمزگان، عبدالطیف فاریابی رئیس نمایندگی اداره ورزش وجوانان بخش مهران ، اعضای شورای لمزان و بخش مهران یوسف رحیم پور رئیس هیات فوتبال و عبدالله رحیمی نایب رئیس هیات فوتبال بخش مهران و حسن رئیسی مشاور کمیته داوران در سالن اجتماعات مدرسه دینی لمزان برگزار شد.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها