فوتبال ساحلی کارکنان شرکت فولاد هرمزگان

حراست با شش گل ، منابع انسانی را شکست داد



روز دوم مسابقات فوتبال ساحلی کارکنان شرکت فولاد هرمزگان به پایان رسید.

    

به گزارش صبح ساحل، به مناسبت دهمین سالروز تأسیس شرکت فولاد هرمزگان، یک دوره مسابقه فوتبال ساحلی کارکنان این شرکت در زمین ساحلی بندر شهید حقانی بندرعباس در حال برگزاری است.
در این رقابت ها در گروه اول تیم های پشتیبانی، بازرگانی ، فولاد سازی آردین، اجرای پروژه ها،  در گروه دوم تیم های بازرسی فنی،  خدمات، RO2 و انرژی یک، در گروه سوم تیم های انرژی تعمیرات، ریخته گری، منابع انسانی و حراست و در گروه چهارم تیم های ارسال محصول ، انبار فولادسازی، آتش نشانی و انرژی ۲ حضور دارند.
در دیدارهای روز دوم این رقابت ها پشتيبانى سه بر صفر بازرگانی را شکست داد. ارسال محصول سه بر دو بازی را به انبار فولادسازی واگذار کرد. تعمیرات شیفت سه بر صفر تیم ریخته گری را از پیش رو برداشت. بازرسی فنی در مقابل خدمات با سه گل مغلوب شد. تیم انرژی (۲) با ۸ گل بازی را به تیم  آتش نشانی واگذار کرد. حراست ۶ بر چهار منابع انسانی را برد. انرژی الف ۶ بر چهار تیم  Ro۲ را از پیش رو برداشت و فولادسازی با نتیجه ۶ بر دو تیم اجرای پروژه ها را شکست داد. بازی فینال این مسابقات روز جمعه هشتم بهمن ماه ، ساعت ۱۲ در زمین ساحلی بندر شهید حقانی بندرعباس برگزار خواهد شد.

 

 

حراست با شش گل ، منابع انسانی را شکست داد

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها