لیگ برتر فوتبال نوجوانان هرمزگان

شاهین مهر تنها پیروز دور رفت مرحله نیمه نهایی



شاهین مهر رودان بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر نوجوانان هرمزگان را با پیروزی پشت سر گذاشت.

   

به گزارش صبح ساحل، دو بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر نوجوانان هرمزگان با پیروزی تیم شاهین مهررودان و توقف شاهد هشتبندی به پایان رسید.
در دیدارهای رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتبال نوجوانان  هرمزگان تیم شاهد هشتبندی میزبان تیم هرنگ جوان بود که این بازی با نتیجه دو دو مساوی به پایان رسید.
برای شاهد هشتبندی گل بخودی مدافع حریف و امیرمحمد دلشادی و برای هرنگ جوان بستک احسان براکوه و عامر دیمر گلزنی کردند.  در دیگر بازی این مرحله شاهین مهررودان سه بر یک آوای  میناب حدید را شکست داد  تا با انگیزه بیشتری پا بازی برگشت این مرحله بگذارد.
امین رامشگر، ابوالفضل جاودان از روی نقطه پنالتی و  ابوطالب دهکار برای شاهین مهر رودان گل زدند و تک گل تیم آوای میناب  حدید را هادی حیدرنژاد به ثمر رساند.
در پایان هفته دور مقدماتی لیگ برتر نوجوانان هرمزگان در گروه اول تیم های آوای حدید میناب و شاهد هشتبندی با ۱۱ امتیاز و به دلیل تفاضل گل در مکان های اول و دوم ایستادند. دریانوردان بندرکنگ ۱۰ امتیاز سوم شد و آرش حاجی آباد با یک امتیاز در مکان چهارم ایستاد.
در گروه دوم هرنگ جوان بستک ۱۲ امتیاز کسب کرد و صدرنشین شد. شاهین مهررودان با ۱۰ امتیاز در مکان دوم قرار گرفت. کنعان میناب با ۷ امتیاز و برخ کوشه قشم با ۶ امتیاز سوم و چهارم شدند. چهار تیم آوای حدید میناب،  شاهد هشتبندی،  هرنگ جوان بستک و شاهین مهر رودان به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

   

 

شاهین مهر تنها پیروز دور رفت مرحله نیمه نهایی

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها