اهدای جهیزیه و هزار بسته معیشتی به مناطق کم درآمد هرمزگان



همزمان با سالروز تولد حضرت زهرا(س) توزیع ۳۰۰ سری جهیزیه و یک هزار بسته معیشتی در مناطق کم برخوردار غرب استان هرمزگان توسط نیروی دریایی سپاه صورت گرفت.

      

به گزارش صبح ساحل، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: از ابتدای شروع شیوع ویروس کرونا و در راستای عمل به فرمایش حکیمانه و عالمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای(مدظله العالی) ، در این مرحله از رزمایش یک هزار بسته کمک معیشتی به همراه سیصد سری جهیزیه تقدیم مزدوجین جوان می گردد.

سردار تنگسیری بیان داشت: این رزمایش در راستای ادامه نهضت کمک های مؤمنانه معیشتی سپاه به مناطق کم برخوردار است که با توجه به ویژگی بارز «مردمیاری» و «همیاری با مردم» سپاه تقدیم مردم می شود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: از ابتدای شروع کرونا و در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نیروی دریایی سپاه تاکنون یکصد هزار بسته معیشتی و بالغ بر هزار سری جهیزیه به زوج های جوان در مناطق کم برخوردار و صعب العبور تقدیم مردم نموده و در این مرحله از رزمایش، یک هزار بسته کمک معیشتی و سیصد سری جهیزیه به نیت سیدالشهدای مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی و مجاهد همراهش شهید أبو مهدی المهندس و شهدای مدافع حرم به مردم نجیب و عزیز مناطق کم برخوردار غرب استان هرمزگان تقدیم می شود.

سردار تنگسیری اظهارکرد: ارزش مالی هر بسته کمک معیشتی غذایی بالغ بر پنج میلیون ریال و هر سری جهیزیه با بیش از یکصد و پنجاه میلیون ریال و جمعأ به مبلغ بیش از پنجاه میلیارد ریال ارزش مالی دارد که از طرف فرمانده شجاع و مردمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی تأمین و تقدیم شده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه، خاطرنشان کرد: از ویژگی های اخلاقی شهید حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدا توجه به مشکلات مردم و خدمت صادقانه و بی منت به مردم بود که در این مرحله از رزمایش با تأسی از این شهیدان والامقام اقدام شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها