اجرای طرح شناسایی اتباع غیر مجاز شاغل در بنگاه‌های اقتصادی هرمزگان



مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: طرح شناسایی اتباع غیر مجاز شاغل در بنگاه‌های اقتصادی در همه شهرستان‌های استان بصورت همزمان اجرا شد.

             

به گزارش صبح ساحل، هادی ابراهیمی افزود:طبق قانون بکارگیری هر گونه تبعه خارجی غیرمجاز ممنوع است مگر اینکه دارای روادید، حق ورود و پروانه کسب و کار مطابق با قانون باشد.

وی گفت:در این طرح کارفرمایان موظف به بکارگیری نیروی انسانی ایرانی ، ایجاد اشتغال برای نیروهای بومی استان و دریافت پروانه کسب و کار برای تبعه های خارجی از راه های قانونی شدند.

ابراهیمی افزود: طرح شناسایی اتباع خارجی غیر مجاز با هدف اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و توسعه فرهنگ کار بویژه برای اشتغال افراد جویای کار است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: سامانه ملی ایجاد اشتغال و کسب و کار با هدف ثبت درخواست‌های شغلی و نحوه بکارگیری نیرو‌های ایرانی راه اندازی شده است.

وی افزود: سامانه ملی ایجاد اشتغال و کسب و کار در سراسر کشور و هرمزگان راه اندازی و همه کارفرمایان، کارجویان و کاریابی‌ها می‌توانند با مراجعه به این سامانه علاوه بر ثبت درخواست‌ها و نیاز‌های شغلی، نیرو‌های کار مورد نیاز خود و اطلاعات نحوه بکارگیری نیرو‌های ایرانی را دریافت کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها