نصب تجهیزات و راه اندازی امکانات ورزشی در کانون اصلاح و تربیت هرمزگان



طی بازدید دوهفته گذشته نماینده مردم هرمزگان، شهردار بندرعباس و جمعی از اعضای شورای اسلامی بندرعباس از کانون اصلاح و تربیت استان هرمزگان، تجهیزات و راه‌اندازی امکانات ورزشی در این کانون اجرایی شد.

به گزارش صبح ساحل، طی بازدید دو هفته گذشته، «احمد مرادی»، نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، «حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا حیدری سراجی«، «فریده عامری سیاهویی» و «یعقوب دبیری نژاد»، اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس و «مهدی نوبانی»، شهردار بندرعباس از کانون اصلاح و تربیت استان هرمزگان، مسولین این کانون درخواست تجهیزات و امکانات ورزشی برای محوطه کانون داشتند که مسئولان قول نصب تجهیزات و راه اندازی امکانات ورزشی در محل کانون داده بودند و در کمتر از دو هفته این وعده محقق شد و تمامی امکانات ورزشی نصب و راه اندازی شد.

«مهدی نوبانی»، شهردار بندرعباس در این باره گفت: نصب تجهیزات ورزشی در محل کانون اصلاح و تربیت استان هرمزگان نشانگر توجه مسولین به مقوله ورزش است.

نوبانی اضافه کرد: انجام فعالیت های ورزشی نقش مهمی در سلامت جسمی، روحی و روانی افراد دارد و شهرداری بندرعباس با تمام توان تلاش می کند در راستای افزایش تجهیزات ورزشی در بوستان ها و اماکن ورزشی گام‌هایی بردارد. 

شهردار بندرعباس گفت: با همراهی و همکاری همه‌ی مسولین می توانیم در همه حوزه ها به ویژه حوزه ورزش کارهای مثبت و سازنده ای انجام دهیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها