آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کاردانی و کارشناسی دانشگاه جامع



ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دوره‌های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته بهمن سال ۱۴۰۰ دانشگاه جامع علمی کاربردی از فردا (سه شنبه) ۵ بهمن ۱۴۰۰ آغاز می‌شود.

به گزارش صبح ساحل، «محمد فتحیان»، سرپرست معاونت نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: پذیرفته شدگان دانشگاه علمی کاربردی می‌بایست از روز سه‌شنبه ۵ بهمن تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۱۰ بهمن با مراجعه به پورتال اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org برای ثبت نام اقدام کنند.

 پذیرفته شدگان باید با توجه به راهنمای مندرج در سامانه جامع آموزشی هم‌آوا به آدرس www.edu.uast.ac.ir برای بارگذاری مدارک خود در سامانه مربوطه اقدام و سپس در مهلت مقرر با در دست داشتن مدارک اعلام شده برای احراز هویت و تایید نهایی ثبت‌نام و انتخاب واحد با هماهنگی قبلی به مرکز آموزشی مراجعه کنند.

سرپرست معاونت نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: مراکز آموزشی به نحوی برنامه‌ریزی کنند که ثبت‌نام، ثبت مغایرت اعم از موثر و غیر موثر، انتقال به سیستم آموزش و انتخاب واحد با رعایت ضوابط و مقررات و بر اساس بخشنامه ثبت‌نامی که متعاقباً ارسال می‌شود برای تمامی پذیرفته‌شدگان در بازه ذکر شده فراهم شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها