گلکسی F23 احتمالا اواخر سال ۲۰۲۲ با تراشه قدرتمند عرضه خواهد شد



گلکسی F23 5G با سیستم‌عامل اندروید ۱۲ در پایگاه داده گیک‌بنچ فهرست شده است و احتمالاً با تراشه اسنپدراگون 750G عرضه خواهد شد.

به گزارش صبح ساحل، به نقل از زومیت، سامسونگ ظاهراً روی گوشی هوشمند دیگری از سری گلکسی F کار می‌کند. این گوشی با شماره‌مدل SM-E236B در پایگاه داده گیک‌بنچ فهرست شده است و با‌‌توجه‌‌‌به شماره‌‌مدلش، احتمالاً با نام گلکسی F23 5G عرضه خواهد شد و به‌نظر می‌رسد از تراشه‌ای قدرتمند بهره می‌برد.

گلکسی F23 5G احتمالاً به تراشه‌ی اسنپدراگون 750G با ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و سیستم‌عامل اندروید ۱۲ مجهز خواهد شد. اسنپدراگون 750G از دو هسته‌ی پردازنده‌ی Cortex-A77 با سرعت کلاک ۲٫۲ گیگاهرتز، ۶ هسته‌ی پردازنده‌ی Cortex-A55 با سرعت کلاک ۱٫۸ گیگاهرتز برخوردار است که با پردازنده گرافیکی Adreno 619 جفت می‌شود.

این گوشی هوشمند در آزمون عملکرد CPU تک‌هسته‌ای امتیاز ۶۴۰ و در آزمون چندهسته‌ای امتیاز ۱۸۲۰ را کسب کرده است. ناگفته نماند اسنپدراگون 750G جزو تراشه‌ی میان‌رده محسوب می‌شود و می‌تواند بازی‌های سنگین را بدون مشکل اجرا کند.

گلکسی F23 در گیک‌بنچ

ازآنجاکه گلکسی F23 5G با سیستم‌عامل اندروید ۱۲ روانه‌ی بازار خواهد شد، رابط کاربری‌اش One UI 4 خواهد بود و حداقل دو به‌روزرسانی اصلی سیستم‌عامل اندروید را دریافت خواهد کرد. سامسونگ نسل قبلی گوشی مذکور، یعنی گلکسی F22 را با نام گلکسی M22 در برخی بازارها عرضه کرده بود؛ بنابراین ممکن است این روند را برای گلکسی F23 نیز انجام دهد. هنوز جزئیاتی درباره‌ی گوشی آینده‌ی سامسونگ دردسترس نیست؛ اما انتظار می‌رود که به صفحه‌نمایش ۶٫۴ اینچی یا بزرگ‌تر Super AMOLED با نرخ نوسازی چشمگیر مجهز باشد. افزون‌براین، احتمالاً از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی یا قوی‌تر، دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی یا قوی‌تر، شبکه‌ی ارتباطی 5G، حسگر اثرانگشت و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی یا قدرتمندتر با شارژ سریع برخوردار خواهد بود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها