سرپرست سازمان منطقه آزاد:

قشم آماده میزبانی گردشگران ۱۴۰۱ می شود



سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم گفت: تمام مسوولان این سازمان باید از همه امکانات موجود به نحوی استفاده کنند که علاوه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، یکی از بهترین سال‌های میزبانی گردشگران در نوروز سال آتی رقم بخورد.

به گزارش صبح ساحل، «دکتر افشار فتح الهی»، سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم گفت: تعطیلات بهمن ماه که با استقبال گردشگران روبرو می‌شود، فرصت مهمی برای معرفی بهتر و رونق اقتصاد جزیره خواه بود. وی ادامه داد: مدیریت‌های مرتبط باید در ارتباط با افزایش آمار ورود گردشگران در نوروز ۱۴۰۱به جزیره قشم و ارائه خدمات متناسب با آن تمهیدات لازم را انجام دهند.

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: حضور گردشگران برای مردمان جزیره نعمتی بزرگ است که استقبال مناسب و ارائه بهینه خدمات، در تبدیل مسافران به گردشگران وفادار به جزیره تاثیرگذار خواهد بود. وی درباره برگزاری برنامه های دهه فجر در قشم  نیز گفت: دهه فجر ایام تبیین دستاوردهای انقلاب است و تمامی بخش‌های سازمان منطقه آزاد قشم باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود باید بر جامعیت و جذابیت آن بیفزایند.

فتح اللهی  افزود: تبیین دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی برای اقشار مختلف مردم امری ضروری به نظر می‌رسد. وی ادامه داد: باید به شیوه‌ای برنامه ریزی شود که پیشرفت‌های ایران اسلامی به صورت گسترده و عمیق برای نسل جوان تبیین شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها