از ابتدای سال تاکنون؛

بیش از 200 فقره آتش‌سوزی در کیش مهار شد



رییس اداره خدمات آتش نشانی و ایمنی جزیره کیش گفت: در سال جاری آتش‌نشانان این جزیره موفق به مهار ۲۸۰ فقره آتش‌سوزی شدند.

به گزارش صبح ساحل، «سهراب رضایی»، رییس اداره خدمات آتش نشانی و ایمنی جزیره کیش با بیان اینکه ماموران این اداره در سال جاری به ۶۱۹ ماموریت آتش‌سوزی و سایر حوادث اعزام شدند، گفت: حدود ۴۵ درصد از این ماموریت ها شامل ۲۸۰ فقره مربوط به آتش‌سوزی های و بقیه ر بخش های مختلف از جمله تصادفات، حضور مار و زنبور در منازل و نجات غریق است. وی افزود: در این آتش‌سوزی ها بیش از  ۲۰ نفر مصدوم شدند که در این بخش نیز علاوه بر اینکه میزان فوتی ها به صفر رسیده تعداد زخمی ها نیز از کاهش چشمگیری برخوردار بوده است.

رضایی یادآور شد: پیشگیری همواره یکی از ارکان مهم در کاهش تلفات آتش‌سوزی‌ها بوده که این مهم از چند سال گذشته به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است. وی اضافه کرد: هم اکنون ۸۰ درصد تمرکز این آتش‌نشانی در این راستا معطوف شده به طوریکه ارایه آموزش های همگانی و تخصصی به مردم، کسب و کارها و فعالیت های مختلف و همچنین رعایت نکات مهم قوانین مختلف از موارد پیگیری شده در آتشنشانی کیش است.

رضایی با اشاره به اهمیت برگزاری دوره های تخصصی در توانمند سازی منابع انسانی و ارتقای سطح ایمنی شهری گفت: در سه‌ماهه پاییز امسال با هدف پیشگیری ، آموزش و فرهنگ سازی در حوزه ایمنی و مدیریت بحران چهار هزار و ۸۳۲ نفرساعت دوره آموزش تخصی آتش نشانی و خدمات ایمنی در کیش برگزار شد.

منبع: ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها