پس از دو سال وقفه؛

سفر دریایی بندر شهید باهنر به شارجه از سرگرفته شد



مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از فعالیت مجدد خط مسافری دریایی بندر شهید باهنر به شارجه بعد از دو سال وقفه بدلیل شرایط متاثر از ویروس کرونا خبر داد و گفت: مسافران باید علاوه بر انجام واکسیناسیون کامل با در دست داشتن پاسخ تست PSR با اعتبار ۷۲ ساعت به پایانه دریایی مراجعه کنند.

به گزارش صبح ساحل، «حمید رضا محمد حسینی تختی»، مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: به دلیل شرایط متاثر از شیوع ویروس کرونا فعالیت این خط مسافری که پیش از این به صورت پایدار انجام می گرفت از اسفند ماه سال ۹۸ متوقف شده بود که با بهبود شرایط و گسترش تزریق واکسیناسیون از سرگیری فعالیت این خط در دستورکار قرار گرفت. وی افزود: پس از انجام فرایند قانونی و دیپلماتیک نخستین شناور روز پنجشنبه هفتم  بهمن ماه جاری بندرشهید باهنر را به مقصد شارجه امارات ترک خواهد کرد.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق استان با تاکید به این موضوع که لازمه سفر انجام واکسیناسیون کامل و همراه داشتن پاسخ تست PSR با اعتبار ۷۲ ساعت می باشد، تصریح کرد: مسافران باید هنگام حضور در ترمینال و در طول سفر همه شیوه نامه‌های بهداشتی مانند (زدن ماسک و فاصله گذاری اجتماعی ) را رعایت کنند.

محمد حسینی تختی طول مدت سفر دریایی از بندرشهید باهنر به شارجه را ۶ ساعت در شرایط مطلوب آب و هوایی عنوان کرد و افزود: بر اساس پیش بینی صورت گرفته انجام این سفر دریایی دو بار در هفته و با یک فروند شناور مسافری تندرو به ظرفیت۲۰۰ نفر انجام می شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها