هزار واحد مسکونی در هرمزگان در سیل اخیر تخریب شد



بختیاری گفت: براساس آخرین برآوردها ۵۱۰۰ واحد مسکونی خانواده‌های تحت حمایت، در سیل اخیر استان هرمزگان دچار آسیب شده است.

       

به گزارش صبح ساحل، سیدمرتضی بختیاری در بازدید از مناطق سیل‌زده استان هرمزگان با بیان اینکه ۵۱۰۰ واحد مسکونی خانواده‌های مددجوی کمیته امداد در سیل اخیر هرمزگان دچار آسیب شده است، افزود: حدود هزار واحد مسکونی به طور کامل تخریب شده که به محض اتمام ارزیابی‌ها توسط بنیاد مسکن، کار ساخت این واحدها با همکاری کمیته امداد، خیران و دیگر نهادها از هفته آینده آغاز خواهد شد.

بختیاری خاطرنشان کرد: حدود چهار هزار خانه نیازمند ایزوگام است که کار آن از فردا آغاز می‌شود.

وی به تخریب وسایل ضروری زندگی مددجویان اشاره کرد و ادامه داد: بنیاد مستضعفان ۷۷ میلیارد تومان برای کمک به معیشت مددجویان اختصاص داده که از این میزان اعتبار خوبی برای مناطق سیل‌زده شرق هرمزگان در نظر گرفته شده است.

رئیس کمیته امداد با اشاره به توزیع اقلام ضروری اولیه میان مددجویان سیل‌زده، گفت: بخش دوم اقلام مورد نیاز تا هفته آینده تحویل خانواده‌های تحت حمایت می‌شود.

بختیاری بیان کرد: همچنین در روزهای نخست پس از وقوع سیل، یک ماه مستمری فوق‌العاده به حساب سرپرستان خانوار مددجویان سیل‌زده در استان‌های هرمزگان، سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و فارس واریز شد.

وی با تقدیر از همکاری نهادهای مختلف از جمله بسیج سازندگی و قرارگاه مدینه منوره برای کمک به سیل‌زدگان استان، اظهار کرد: بخشی از خانواده‌ها که مسکن خود را از دست داده‌اند در چادر زندگی می‌کنند که باید هر چه سریع‌تر منازل انها بازسازی و تحویل داده شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها