رئیس کل دادگستری هرمزگان از مرکز تکثیر و پرورش لارو میگو بندرلنگه بازدید کرد



رئیس کل دادگستری هرمزگان در بازدید از مرکز تکثیر و پرورش لارو میگو بندرلنگه، به مشکلات این واحد تولیدی رسیدگی کرد.
به گزارش صبح ساحل، در راستای اجرای سیاست‌های حمایت حقوقی و قضایی از سرمایه گذاری و تولید، مجتبی قهرمانی، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از مرکز تکثیر و پرورش لارو میگو در شهرستان بندرلنگه بازدید کرد.
رئیس شورای قضایی استان هرمزگان در ادامه، هدف از این بازدید را اجرای منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و سیاست های ابلاغی از سوی ریاست قوه قضاییه در راستای "حمایت از تولید" برشمرد و تأکید کرد: اولویت دستگاه قضایی استان هرمزگان، حمایت از سرمایه‌گذاری‌ مشروع و قانونی است و در همین راستا، به منظور رفع مشکلات واحدهای تولیدی ، تمام توان خود را به کار خواهیم بست تا ضمن ایجاد اشتغال پایدار، شرایط مساعد برای کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه فراهم گردد.
وی در ادامه پس از استماع گزارش مدیر این واحد تولیدی، ضمن بررسی مشکلات مطرح شده، دستورات لازم را جهت رفع موانع و مشکلات موجود صادر کرد.
گفتنی است؛ مرکز تکثیر و پرورش لارو میگو شهرستان بندرلنگه در مساحت ۳و نیم هکتار با ظرفیت تولید ۲۰۰میلیون قطعه بچه میگو و اشتغالزایی برای ۳۰نفر در مدت زمان ۷ماه و با تلاش بخش خصوصی احداث و به بهره‌برداری رسیده است.
استان هرمزگان با ۲۲ بندر صیادی و صید سالانه افزون بر ۲۷۰هزار تن انواع آبزی، ۳۰ درصد بنادر صیادی و ۳۶ درصد صید انواع آبزیان کشور را به خود اختصاص داده است که این آمارها نشان از جایگاه و اهمیت فعالیت‌های شیلاتی این استان در کشور دارد.
  رئیس کل دادگستری هرمزگان از مرکز تکثیر و پرورش لارو میگو بندرلنگه بازدید کرد
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها