معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری:

۱۳ طرح در کارگروه زیربنایی هرمزگان تصویب شد



معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان از بررسی ۶۳ طرح در کارگروه زیربنایی استان خبر داد و گفت: اعضای کارگروه با تصویب و اجرای ۱۳ طرح خدماتی و صنعتی موافقت کردند.

به گزارش صبح ساحل، «رضا مدرس»، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان روز پنجشنبه در چهاردهمین نشست کارگروه زیربنایی توسعه روستایی ، عشایری، آمایش سرزمین و محیط زیست استان، گفت: پس از بررسی نظرات کارشناسی، اعضا با پنج طرح نیز مخالفت کردند و تصمیم گیری در خصوص ۴۵ پرونده دیگر موکول به بررسی مجدد طرح ها و اعلان نظر از سوی کارگروه تخصصی شد.


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان بیان داشت: تصمیم گیری در خصوص ۴۵ پرونده دیگر نیز به اعلان نظر کارگروهی متشکل از اداره کل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری، میراث فرهنگی و گردشگری، اداره کل راه و شهرسازی، سازمان جهاد کشاورزی، محیط زیست و آب منطقه ای موکول شد و پس از اعلام نتیجه این بررسی، کارگروه نظرنهایی خود را اعلام می کند.


کارگروه امور زیر بنایی و شهرسازی وظیفه بررسی و ارائه پیشنهاد در زمینه طرح های توسعه عمران شهری، وظایف مرتبط با اجرای آیین نامه مربوط به استفاده از اراضی و احداث بنا و تاسیسات در خارج از محدوده قانونی و حریم شهرها،طرح های هادی و جامع شهرها و غیره را بر عهده دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها