در دیدار استاندار هرمزگان با معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی مطرح شد؛ 

اشتغالزایی با استفاده از ظرفیت‌های بخش کشاورزی/ قول مساعد معاون وزیر جهاد کشاورزی برای حمایت از طرح‌های کشاورزی استان



استاندار هرمزگان با بیان اینکه این استان از ظرفیت‌های بسیار بالایی در بخش کشاورزی برخوردار است، گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود افزایش اشتغالزایی در استان با استفاده از فرصت‌های موجود در این بخش، مورد تاکید است و برنامه‌های خوبی نیز در این بخش در هرمزگان تدوین شده است.

به گزارش صبح ساحل، «مهدی دوستی»، استاندار هرمزگان یکشنبه شب در دیدار با «حسین دماوندی نژاد»، معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی ضمن درخواست از مسوولان وزارتخانه برای حمایت بیشتر از حوزه کشاورزی هرمزگان، اظهار داشت: پرورش قرقاول، ماهی تیلاپیلا و پرندگان زینتی از اولویت‌های اصلی استانداری در حوزه کشاورزی است. دوستی با تاکید بر اینکه توسعه مشاغل خرد در بخش کشاورزی موجب افزایش اشتغال‌زایی در استان می‌شود، افزود: اولویت‌های استان در حوزه کشاورزی احصا شده است.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه همه تلاش خود را برای توسعه بیشتر بخش کشاورزی استان انجام می دهیم ، گفت: اشتغالزایی در بخش کشاورزی نسبت به بخش های صنعت، خدمات و حتی اداری بسیار سریع تر و کم هزینه تر قابل انجام است و از همین رو نقش بسزایی در ایجاد اشتغال پایدار دارد و باید مورد حمایت بیشتری قرار گیرد.

«حسین دماوندی نژاد»، معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی نیز در این دیدار بر حمایت از طرح های کشاورزی هرمزگان تاکید و قول مساعد برای همکاری بیشتر در این بخش را داد.

دماوندی‌نژاد تصریح کرد: در زمینه دادن جواز پرورش و صادرات قرقاول تمام همکاری لازم را با مجموعه استانداری هرمزگان خواهیم داشت.

در این دیدار دو طرف توافق کردند تا زمان آماده شدن طرح‌ها و صدور جوازهای مورد نیاز، به صورت هفتگی از طریق وبینار جلسات منظمی را برقرار و تصمیم های لازم اتخاذ شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها