رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری بندرعباس خبرداد:

طرح توسعه ناوگان تاکسی درون‌شهری بندرعباس



رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس، از طرح توسعه ناوگان تاکسی درون شهری بندرعباس با ورود تاکسی های جدید به این ناوگان خبر داد.
 
به گزارش صبح ساحل، عمار زاهدی با اشاره به فرسودگی بخشی از ناوگان تاکسیرانی درون شهری، اظهار کرد: با هدف تقویت و افزایش تاکسی های درون شهری، و با توجه به درخواست ها و نیاز شهروندان به وسیله ایاب و ذهاب امن، تعدادی تاکسی به این ناوگان اضافه خواهد شد.
رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری تصریح کرد: سازمان مدیریت حمل و نقل در نظر دارد بر اساس سهمیه تخصیصی در قالب طرح توسعه ناوگان تاکسیرانی تعداد محدودی تاکسی بصورت نقدی به متقاضیان واگذار نماید.
وی در ادامه گفت: توسعه و تقویت ناوگان تاکسیرانی علاوه بر پیگیری و تلاش هایی که از سوی سازمان صورت می گیرد، نیازمند همت و درخواست رانندگان این عرصه پر تلاش نیز می باشد. 
این مسئول افزود: تاکسیرانان محترم و زحمتکش حمل و نقل عمومی بندرعباس نسبت به هزینه های حداقلی خودروی نو و کار نکرده در مقایسه با خودروی فرسوده ای که دائما نیاز به خرج های جانبی نیز دارد باید واقف باشند و نسبت به  تعویض خودروی خود اقدام کنند.
زاهدی خاطر نشان کرد: خودروهای اختصاص داده شده به این طرح بصورت نقدی می‌باشد، که متقاضیان واجد شرایط پروانه تاکسیرانی می توانند جهت ثبت نام به واحد برنامه ریزی سازمان واقع در ساختمان اداری پایانه مسافربری خلیج فارس مراجعه کنند.
منتشر شده: 1
حسن سلطانی
۲۵ اسفند ۱۴۰۰
خدا خیرتان دهد هرچه سریعتر انجام بدین که شهر بندرعباس واقعا با کمبود تاکسی مواجه هست
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها