دوستي، استاندار:

تحقق شعار سال راهبرد محوری همه فعالیت ها در هرمزگان خواهدبود



استاندار هرمزگان گفت: تحقق شعار تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین، راهبرد اصلی و محوری همه برنامه ریزی ها و فعالیت ها در سال ۱۴۰۱ در استان خواهد بود وبا تمام توان و با به کارگیری همه ظرفیت ها و توانمندی ها در راه تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی تلاش خواهیم کرد.

به گزارش صبح ساحل، «مهدی دوستی»، استاندار هرمزگان روز گذشته (1 فروردین ماه) با تبریک سال نو و با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ از سوی رهبرمعظم انقلاب به عنوان سال تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین، گفت: همه ما سربازان رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای با تمام توان در راه تحقق این عنوان و شعار حکیمانه و مدبرانه، تلاش خواهیم کرد. وی ادامه داد: دولت مردمی ایران قوی به ریاست آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور اسلامی ایران، از ابتدای فعالیت خود در راستای تحقق منویات مقام عظمای ولایت برای خدمت به مردم کشورمان تلاش نموده و اکنون نیز شعار تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین، راهبرد اصلی و محوری همه برنامه ریزی ها و فعالیت ها در سال ۱۴۰۱ خواهد بود.

استاندار هرمزگان اظهارداشت: از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم در استان تلاش داشته ایم با برنامه ریزی مدون و دقیق، پیشرفت توام با عدالت مدنظر رهبر معظم انقلاب را در این استان تحقق بخشیم و در ادامه این مسیر، تمامی ظرفیت های هرمزگان برای عملیاتی شدن سیاست و شعار تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین، به کار گرفته می شود. دوستی تصریح کرد: تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین، راهگشای بسیاری از مسائل جامعه است و هرمزگان با برخورداری از توانمندی های متعدد می تواند در مسیر تحقق این شعار بسیار نقش آفرین باشد.


وی گفت: استان هرمزگان به عنوان قطب اصلی اقتصادی در کشور، سرشار از استعدادهای متعدد در زمینه فعالیت های دانش بنیان و اشتغال آفرین است که شکوفایی آن‌ها در سال ۱۴۰۱ به طور جدی مورد توجه قرار خواهد گرفت. استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: همه تلاش خود را انجام خواهیم داد تا زمینه برای توسعه چشمگیر فعالیت های جوانان عزیز در شرکت های دانش بنیان در هرمزگان فراهم و شاهد رونق تولیدات آن‌ها و افزایش اشتغال آفرینی باشیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها