امام جمعه بندرعباس:

تحقق شعار سال، نشانه گذاری برای رفاه عمومی مردم است



نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با اشاره به نامگذاری سال جدیدبه نام تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی گفت: رهبر معظم انقلاب بیش از ۱۰ سال است که در شعار سال مساله معیشت و اقتصاد را برای برنامه ریزان وکارآفرینان بعنوان سرلوحه برای رفاه عمومی مردم نشانه گذاری می‌کنند.

به گزارش صبح ساحل، «حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده»، نماینده ولی فقیه در هرمزگان در خطبه های این هفته نماز جمعه بندرعباس با تبریک سال جدید، از مدیران و مسوولان مربوط خواست با فرآهم آوری امکانات مناسب خاطره ایی خوش برای مسافران نوروزی رقم بزنند.


وی با اشاره به دهه سوم ماه شعبان که به دهه مسجد معروف است، بیان داشت: نقش مسجد در سعادت جامعه اسلامی نقشی محوری و اثر گذار است.

امام جمعه بندرعباس، شکل گیری کرسی‌ها و محافل معرفتی و بصیرت زا در مساجد را لازم دانست و اظهارداشت: خانواده‌ها، مومنان و مدیران حوزه آموزش و فرهنگ باید بیش از پیش کودکان و نوجوانان و جوانان را به حضور در مساجد علاقمند کنند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در ادامه خطبه‌ها یکی از مشکلات هرمزگان را بیکاری جوانان عنوان کرد و رفع این مشکل را از وظایف مهم همه مدیران و دیگر مسوولان بخش‌های مرتبط با توسعه کار و فرهنگ آن در استان دانست.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها