معاون استاندار:

کمبودی در زمینه تأمین مرغ و آرد در هرمزگان وجود ندارد



معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار هرمزگان گفت: مرغ و آرد مورد نیاز استان برای ایام نوروز تامین شده و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایسنا، علی فیروزی افزود: از ۲۷ اسفند ماه به طور میانگین روزانه ۱۶۰ تن مرغ گرم در استان توزیع شده و همچنین ۷۵۰ تن نیز مرغ منجمد عرضه شده است.

وی با بیان اینکه قیمت مرغ گرم در استان ۳۱ هزار تومان و مرغ منجمد ۲۰ هزار تومان است که پایین‌تر از میانگین قیمت کشوری است، اضافه کرد: بازار استان به صورت روزانه رصد می‌شود تا کمبودی در بازار نباشد.

فیروزی درباره فعالیت نانوایی‌ها در استان در ایام نوروز خاطرنشان کرد: ۲۹۱ واحد نانوایی معادل ۲۲ درصد کل نانوایی‌های استان در طول ایام عید کشیک هستند.

معاون استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه روزانه ۵۶۰ تن آرد برای این نانوایی‌ها اختصاص یافته و ۳۵۰ تن نیز آرد اضافی برای رفع هر گونه کمبود به نانوایی‌های کشیک تحویل شده است، تصریح کرد: هیچ گونه کمبودی در تامین آرد و نان مورد نیاز استان وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه نیاز روزانه بازار استان به مرغ گرم ۱۱۰ تا ۱۴۰ تن است که اکنون بیش از ۱۶۰ تن مرغ گرم در استان کشتار و روزانه توزیع می‌شود، عنوان کرد: برای رفع هرگونه کمبود، توزیع مرغ منجمد نیز در استان ادامه دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها