لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور

فولاد هرمزگان فردا به میدان خواهد رفت 



در هفته سوم مرحله دوم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور تیم فولاد هرمزگان فردا دوشنبه پانزدهم فروردین ماه در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس به مصاف استقلال شوش می رود.
 
به گزارش صبح ساحل، فولاد هرمزگان در هفته نخست این رقابت ها دربندرعباس موفق شد با یک گل تیم یزد لوله را شکست دهد. شاگردان نادر غله بانی در بازی دوم در اراک به میدان رفتند و مقابل کیان این شهر به تساوی بدون گل دست یافتند و با این تساوی در جدول رده بندی گروه  سوم، چهار امتیازی شدند و در مکان چهارم ایستادند.
قرمز پوشان هرمزگانی در هفته سوم این رقابت ها فردا شب دوشنبه از ساعت 20:30 دقیقه در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس به مصاف تیم استقلال شوشی خواهند رفت که از دو بازی قبل خودش دو شکست در کارنامه خودش به ثبت رسانده است.
در گروه سوم مرحله دوم  لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور تیم سپاهان نوین ایذه با شش امتیاز صدرنشین است. تیم سپاهان نوین اصفهان با چهار امتیاز و تفاضل گل بهتر دوم است. تیم های  نفت امیدیه و فولاد هرمزگان با چهار امتیاز و بر حسب تفاضل گل سوم و چهارم هستند. تیم فرهنگ رامهرمز با سه امتیاز پنجم است. کیان اراک و نفت اهواز با دو امتیاز ششم و هفتم هستند. سامیت تهران با یک امتیاز هشتم و تیم های استقلال شوش و یزد لوله بدون امتیاز در مکان های نهم و دهم ایستاده اند.
  در پایان مرحله نخست لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور از گروه اول تیم های نوین کشاورز علی آباد و شاهین بجنورد،  از گروه دوم تیم های ،داماش گیلان و آریو بام اسلامشهر، از گروه سوم تیم های، مقاومت آستارا و علوی خرمدره ،از گروه چهارم استقلال شوش و آکادمی کیا و از گروه پنجم تیم های يزد لوله و فولاد هرمزگان به مرحله نهایی لیگ دسته سوم راه یافتند.
 همچنین در گروه اول تیم های یاران نوروزی بابل، آرین تهران و شریعت نوین مشهد ، در گروه دوم تیم های وحدت اغشت البرز، ستارگان سرخ تهران و ستارگان سیمرغ البرز، در گروه سوم تیم های  پیشگامان فنون، ستاره صدرای تبریز و ملوان ب انزلی،  در گروه چهارم تیم های پرسپولیس برازجان، خرم کشت افلاک خرم آباد و یادآوران دوکوهه و در گروه پنجم تیم های هرنگ جوان بستک، تاراز چادگان و شایان دیزل کوار در جدول رده بندی مرحله اول مسابقات لیگ دسته سوم باقی ماندند.   
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها