هرمزگان درمورد کالاهای اساسی کمبودی ندارد/ محدودیتی در عرضه مرغ منجمد نیست



سرپرست سازمان جهادکشاورزی هرمزگان گفت: کالاهای اساسی موردنیاز مردم در ماه مبارک رمضان در حال توزیع است.

 

به گزارش صبح ساحل، عباس مویدی افزود: هیچ کمبودی در مورد کالاهای اساسی در استان وجود ندارد و کالاها به اندازه کافی ذخیره شده است.

وی با بیان اینکه هزار تن برنج، ۶۰۰ تن مرغ منجمد، ۴۰۰ تن روغن، ۱۵۰ تن گوشت منجمد و ۸۰۰ تن شکر در بازار در حال توزیع است، تصریح کرد: مرغ گرم نیز به اندازه کافی در استان کشتار می‌شود و کمبودی نیست.

سرپرست سازمان جهادکشاورزی هرمزگان بیان کرد: این کالاهای اساسی با قیمت مصوب در واحدهای سیار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و واحدهای صنفی عرضه می‌شود.

 

محدودیتی در عرضه مرغ منجمد وجود ندارد

همچنین معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار هرمزگان گفت: مرغ گرم با قیمت مصوب ۳۱ هزار تومان و مرغ منجمد با قیمت مصوب ۲۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

وی با بیان اینکه هیچ محدودیتی در عرضه مرغ منجمد نیست، تصریح کرد: طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان توسط امور شعب تعزیرات حکومتی هرمزگان آغاز شده است.

فیروزی با اشاره به اینکه در این طرح بیشتر بر کالاهای اساسی مردم نظارت می‌شود، عنوان کرد: روزانه سه گروه گشت مشترک در مرکز استان و در شهرستان‌های استان بر بازار نظارت می‌کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار هرمزگان در پایان اظهار کرد: توزیع و نظارت بر کالاهای اساسی تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

 

مبنع: ایسنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها