بازدید استاندار هرمزگان از ۲ مدرسه در شهر بندرعباس



استاندار هرمزگان در بازدید از مدرسه نسیبه ششصد دستگاه ومدرسه شهید محمد الدوره فرودگاه قدیم شهر بندرعباس بازدید و ضمن بررسی وضعیت آموزش حضوری و تجهیزاتی، مشکلات آنان را مورد ارزیابی و رصد قرار داد. 

 

به گزارش صبح ساحل، مهدی دوستی روز چهارشنبه در بازدید سرزده از ابن ۲ فضای آموزشی بندرعباس، بررسی کیفیت ونحوه ارائه مطالب آموزشی و تربیتی، حضور دانش آموزان در کلاس، امکانات آموزشی، بهداشتی، سرمایشی ، آب، فضای آزمایشگاه و تامین تجهیزات پرداخت.
بررسی کیفیت ارائه مسائل آموزشی و تربیتی و اطلاع یابی از امکانات مدارس هرمزگان جهت رفع کمبودها از دیگر دغدغه های مهم استاندار بود.
استاندار هرمزگان حمایت از اقدام‌های زیرساختی مدارس و جدیت در اجرای طرح های کیفیت بخشی کنکور سراسری را از جمله مواردی یاد کرد که به صورت مستمر در حال پیگیری است و خاطرنشان کرد: در این خصوص ، نشست های هم اندیشی و توافق هایی با خیران و جهادگران علمی و مسوولان امر در دانشگاه ها انجام شده است.
دوستی با توجه به اینکه موضوع آموزش و آب را جز برنامه های اصلی خود در استان‌ قرار داده است، افزود: در این راستا با حمایت های لازم اقدام‌های ویژه ای را در بخش آموزش از جمله آموزش مربیان، حمایت از اقدام‌های زیرساختی مدارس، تجهیز مدارس استان به امکانات آزمایشگاهی، ایجاد فضای مناسب و حمایت برای اجرای طرح کیفیت بخشی کنکور سراسری در دست انجام دارد.
دوستی، مدرسه شهید محمد الدوره در  فرودگاه قدیم بندرعباس نیز با بازدید میدانی وضعیت بازگشایی و نحوه رعایت اصول بهداشتی در شرایط کرونا را مورد بررسی قرار داد. 
وی در این بازدیدها به بررسی دیگر مشکلات این مدارس در خصوص کمبود فضای آموزشی، کمبود نیروی آموزشی و غیره پرداخت.
در بازدید درخواست ها و تجهیزات مورد نیاز مطرح شده توسط مدیران این مدرسه ها مورد بررسی قرار گرفت.

طبق اعلام آموزش و پرورش هرمزگان، در سال تحصیلی ۱۴۰۱_۱۴۰۰، ۴۰۷ هزارو۵۴۸ نفر دانش آموزان در مدارس مشغول تحصیل هستند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها